Ratleto Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Dersom det blir mangel på illustrasjonsbilder for treff, så postet jeg et her for en god tid tilbake. Bare si ifra dersom det er noe dere vil bruke. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 hvordan ligger et ann med denne bokji Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det er vi nok flere som lurer på!? Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 jepp...hva må til for å får boka ut i god tid før jul? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Vi får håpe det blir en liten innspurt når Tom kommer tilbake fra sin ferie, en gang i slutten av neste uke. Alt materiale skulle være innsamlet nå, og det er litt viktig at vi får ut en Forum-foto-bok 2008 i året 2009 ja. Men det er visst mye arbeid som faller på få personer. De gjør nok sitt beste. RandiA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det er da ikke arbeid eller fremgang vi etterlyser, men derimot informasjon. Hvor vidt de har kommet noe lenger eller ikke er ikke så farlig for min del så lenge vi blir holdt oppdatert.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Vi har desverre ikke hatt så mye å informere om. Men noe er det, og at den informasjonen ikke har kommet klart nok fram, tar vi kritikk på. Det skyldes bla at undertegnede gikk på en smell (depresjon), og i en periode har hatt en form for uformell aktiv sjukemelding i forhold til boka. Vi var litt usikre på hvor mye det var riktig og informere om disse problemene. For å bøte på mitt fravær tok Anew over redaktørstolen. Bildene er nå samla inn. Så nå er det endelig utforming av boka og rekkefølge av presentasjon som gjenstår. Jeg er nå tilbake i mer normal virksomhet. Anew har problemer med å få tida til å strekke til, men jeg og Tom hadde et par fruktbare real life møter. Der fikk vi gjort unna en god del av arbeidet med presentasjon og rekkefølge. Vi har oppdelt de ulike brukerbildene i fem ulike kapitler, tre av dem er i grove trekk ferdige. De to siste trenger nok kun litt finpuss. De redaksjonelle sidene trenger og litt mer arbeid. Meninga er at jeg skal kikke på det mens Tom er i Tyskland. Det det står på, er nok i første rekke at vi får samla oss til en felles innsats etter Tom kommer tilbake. Da burde det være en relativt smal sak å få på plass de siste tingene. Endret 27. september 2009 av fototim Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det var en grei orientering, fototim. Ser ut som det meste er under kontroll da. RandiA Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 supert, takk for oppdatering og lykke til! :-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kommer den i år? Under to måneder igjen hvis den skal komme ut før jul.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Håper inderlig det. Jeg og Tom planlegger en dugnad i månedsskiftet, hvor vi håper å få de siste detaljenene på plass. Har desverre ikke tid til å svare mer utfyllende nå, fordi jeg har en redigeringsjobb som haster. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Tim og jeg har hatt møtet nå, og har kommet et stykke videre. Mer info kommer. Tom Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Ikke for å presse, men bare for å informere: Det kommer nå synnsyk mye ordre inn fra kundene ivm julehandel...hvis labben ikke får filene før ca 13. Desember så klarer vi mest sannsynlig ikke å leverer før Jul...don`t blame us in the end :-) Lykke til! Stephan Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Stephan, nå virket det veldig som om du ønsker oss lykke til med bestigningen av Mount Everest.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Mt. Everest? Jeg håper da inderlig ikke det. Planen er å være klar for trykken i god tid før det. Dette bør jo bli Akamistenes julegave til seg selv (og Unicef) i år... Mange takk for vekkeren Stephan! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Ikke for å presse, men bare for å informere: Det kommer nå synnsyk mye ordre inn fra kundene ivm julehandel...hvis labben ikke får filene før ca 13. Desember så klarer vi mest sannsynlig ikke å leverer før Jul...don`t blame us in the end :-) Lykke til! Stephan Heisann Stephan. Vi regner med å være klar for oversending i forholdsvis god tid før den tid. Jeg har forresten et spørsmål, når du allikevel er her. Hvordan går det med Unicef sitt "forord"? Og med det samme tåden er varm. Vi lurer på det samme når det gjelder "forord" fra akam. Er det mulig å få disse i begynnelsen av kommende uke? Endret 22. november 2009 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Da kan jeg komme med en oppdatert status. Vi er i sluttfasen nå. De fleste redaksjonelle bitene er nå plass (det gjenstår to forord og korrekturlesing). Jeg holder på å lage sidene for brukerbilder nå - det vil ta et par kvelder. Det ser ut til at vi vil bruke noe over 90 bilder. Det betyr at det er få rejects. Totalt sett blir boken på 114 sider - muligens et par av de er blanke. Vi har valgt sort bakbrunn, sidestørrelse er 30x30cm. Innbinding er ikke endelig bestemt. Valgene er hardcover, lerret eller kunstlær. Målet er å få ferdig boken i løpet av fredag kveld. Da har vi lørdag og søndag for korrektur-lesing og finpuss. Mandag den 7. går den til JP. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Feilplassert Endret 2. desember 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå