Gå til innhold

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Vi får håpe det blir en liten innspurt når Tom kommer tilbake fra sin ferie, en gang i slutten av neste uke. Alt materiale skulle være innsamlet nå, og det er litt viktig at vi får ut en Forum-foto-bok 2008 i året 2009 ja. Men det er visst mye arbeid som faller på få personer. De gjør nok sitt beste.

RandiA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Det er da ikke arbeid eller fremgang vi etterlyser, men derimot informasjon. :) Hvor vidt de har kommet noe lenger eller ikke er ikke så farlig for min del så lenge vi blir holdt oppdatert.. :)

Lenke til kommentar

Vi har desverre ikke hatt så mye å informere om.

 

Men noe er det, og at den informasjonen ikke har kommet klart nok fram, tar vi kritikk på.

 

Det skyldes bla at undertegnede gikk på en smell (depresjon), og i en periode har hatt en form for uformell aktiv sjukemelding i forhold til boka. Vi var litt usikre på hvor mye det var riktig og informere om disse problemene.

 

For å bøte på mitt fravær tok Anew over redaktørstolen. Bildene er nå samla inn. Så nå er det endelig utforming av boka og rekkefølge av presentasjon som gjenstår.

 

Jeg er nå tilbake i mer normal virksomhet. Anew har problemer med å få tida til å strekke til, men jeg og Tom hadde et par fruktbare real life møter. Der fikk vi gjort unna en god del av arbeidet med presentasjon og rekkefølge. Vi har oppdelt de ulike brukerbildene i fem ulike kapitler, tre av dem er i grove trekk ferdige. De to siste trenger nok kun litt finpuss.

 

De redaksjonelle sidene trenger og litt mer arbeid. Meninga er at jeg skal kikke på det mens Tom er i Tyskland. Det det står på, er nok i første rekke at vi får samla oss til en felles innsats etter Tom kommer tilbake. Da burde det være en relativt smal sak å få på plass de siste tingene.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Ikke for å presse, men bare for å informere: Det kommer nå synnsyk mye ordre inn fra kundene ivm julehandel...hvis labben ikke får filene før ca 13. Desember så klarer vi mest sannsynlig ikke å leverer før Jul...don`t blame us in the end :-)

 

Lykke til!

 

Stephan

Heisann Stephan. Vi regner med å være klar for oversending i forholdsvis god tid før den tid.

 

Jeg har forresten et spørsmål, når du allikevel er her. Hvordan går det med Unicef sitt "forord"? Og med det samme tåden er varm. Vi lurer på det samme når det gjelder "forord" fra akam.

 

Er det mulig å få disse i begynnelsen av kommende uke?

Endret av fototim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da kan jeg komme med en oppdatert status.

 

Vi er i sluttfasen nå. De fleste redaksjonelle bitene er nå plass (det gjenstår to forord og korrekturlesing).

 

Jeg holder på å lage sidene for brukerbilder nå - det vil ta et par kvelder. Det ser ut til at vi vil bruke noe over 90 bilder. Det betyr at det er få rejects.

 

Totalt sett blir boken på 114 sider - muligens et par av de er blanke.

 

Vi har valgt sort bakbrunn, sidestørrelse er 30x30cm. Innbinding er ikke endelig bestemt. Valgene er hardcover, lerret eller kunstlær.

 

Målet er å få ferdig boken i løpet av fredag kveld. Da har vi lørdag og søndag for korrektur-lesing og finpuss. Mandag den 7. går den til JP.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...