sn0dig Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Meh. Ikke noe å stresse over. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Takk for påminnelses-PMen, men jeg er klar over at jeg har til 15. august, men jeg har trengt tida. Skal få ordnet med bilder idag eller i morra, tenker jeg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Da er bildene lagt opp. Men kan noen som kan se bildene som er lagt inn, sjekke at jeg faktisk har lagt inn korrekte bilder? At tittel og tekst ser ut til å stemme med bildene? Er litt trøtt her, og er redd jeg kanskje rota med rekkefølgen på bildene. Vet jeg gjorde rett på siste bildet jeg la inn, men er det en solnedgang på bildet med solnedgang i tittelen? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet? Nei, det feltet er beregnet på nyttig informasjon til oss i redaksjonen. Vi har ikke tenkt å ta med kommentarer til bildene i boka. Tom Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet? Nei, det feltet er beregnet på nyttig informasjon til oss i redaksjonen. Vi har ikke tenkt å ta med kommentarer til bildene i boka. Tom Okei, takk for kjapt svar Lenke til kommentar
fototim Skrevet 12. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Driver å laster opp bilde nummer to, men får beskjed om ugyldig bruker/passord. Har Überwebmeister Tomsi noen ide om hvorfor? EDIT: Hva nå enn problemet var, så løste det seg etter at jeg gjorde alt på nytt enda en gang. Kanskje rot med passord fra en distre herremann? Ellers så må jeg si at det gir en god følelse å laste opp bilde. For det første er det jo herlig å vite at det kommer på trykk. For det andre så gir designet av sidene meg et nesten oversanselig nostalgikick. Endret 12. august 2009 av fototim Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet? Nei, det feltet er beregnet på nyttig informasjon til oss i redaksjonen. Vi har ikke tenkt å ta med kommentarer til bildene i boka. Tom Siden jeg feilet i å innse dette fikk jeg ikke tatt med den semi-vitale informasjonen om at dersom "Pyramiden III" ikke blir brukt redaksjonelt, vil jeg helst bruke det i stedet for "Barentsburg V" som brukerbilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet? Nei, det feltet er beregnet på nyttig informasjon til oss i redaksjonen. Vi har ikke tenkt å ta med kommentarer til bildene i boka. Tom Siden jeg feilet i å innse dette fikk jeg ikke tatt med den semi-vitale informasjonen om at dersom "Pyramiden III" ikke blir brukt redaksjonelt, vil jeg helst bruke det i stedet for "Barentsburg V" som brukerbilde. Den er grei. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Er det til den 15 aug eller tilogmed 15 aug. fristen er ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Er det til den 15 aug eller tilogmed 15 aug. fristen er ? Jeg tror nok vi kan si til og med. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Er det til den 15 aug eller tilogmed 15 aug. fristen er ? Jeg tror nok vi kan si til og med. Tom Og jeg som trodde du satt klar til å nappe ut nettverkskabeken kl 00.00.00 i kveld Hadde vært litt artig om noen midt i en opplasting da. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Herregud så stress dette var da, har bare 2 timer igjen. Kunne dere ikke valgt en dato til neste år ellerno .. hehe Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Herregud så stress dette var da, har bare 2 timer igjen. Kunne dere ikke valgt en dato til neste år ellerno .. hehe Har vel hatt noen måneder på å forberede dette nå...og noen uker siden første fotograf lastet opp bilder RandiA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg har ikke rukket å sende inn det siste bildet mitt (eller velge det! ), så jeg har en følelse av at vi forlenger fristen litt... Endret 16. august 2009 av Anew Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @Anew Skadet værreno mer før vi stenger? Skadet vææreno mer før vi låseroggår? Seriøst: Skal vi bli enige om en offisiell forlenga dead line? Vi har plenty med bilder til å lage bok, men vi har og plass til flere uten at det blir krise. Kanskje det er en del sløvinger som ikke har fått med seg fristen, så kanskje det hadde vært på sin plass med litt ekstra markedsføring av ny forlenga innsendingsfrist? Det er ikke alle som er innom chattetråden, eller følger med på denne tråden lenger. Tenker bare litt høyt her ... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg klart no å få inn bildene før midnatt Men synes siste frist datoen burde stå i første post/første side og hvertfall i faq delen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ikke akkurat James Bond, men 6 min før fristen er vel close enogh for min del da ene PC n begynte å tverke. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Shit, rakk det ikke til tross for god tid. Blir det noen forlengelse av fristen som Anew hintet om lengre oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå