Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er bildene lagt opp. Men kan noen som kan se bildene som er lagt inn, sjekke at jeg faktisk har lagt inn korrekte bilder? At tittel og tekst ser ut til å stemme med bildene? Er litt trøtt her, og er redd jeg kanskje rota med rekkefølgen på bildene. Vet jeg gjorde rett på siste bildet jeg la inn, men er det en solnedgang på bildet med solnedgang i tittelen? :)

Lenke til kommentar
Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet?

Nei, det feltet er beregnet på nyttig informasjon til oss i redaksjonen. Vi har ikke tenkt å ta med kommentarer til bildene i boka.

Tom

Okei, takk for kjapt svar :)

Lenke til kommentar

Driver å laster opp bilde nummer to, men får beskjed om ugyldig bruker/passord. Har Überwebmeister Tomsi noen ide om hvorfor?

EDIT: Hva nå enn problemet var, så løste det seg etter at jeg gjorde alt på nytt enda en gang. Kanskje rot med passord fra en distre herremann?

Ellers så må jeg si at det gir en god følelse å laste opp bilde.

For det første er det jo herlig å vite at det kommer på trykk. For det andre så gir designet av sidene meg et nesten oversanselig nostalgikick.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet?

Nei, det feltet er beregnet på nyttig informasjon til oss i redaksjonen. Vi har ikke tenkt å ta med kommentarer til bildene i boka.

Tom

Siden jeg feilet i å innse dette fikk jeg ikke tatt med den semi-vitale informasjonen om at dersom "Pyramiden III" ikke blir brukt redaksjonelt, vil jeg helst bruke det i stedet for "Barentsburg V" som brukerbilde. :)

Lenke til kommentar

Tom

Siden jeg feilet i å innse dette fikk jeg ikke tatt med den semi-vitale informasjonen om at dersom "Pyramiden III" ikke blir brukt redaksjonelt, vil jeg helst bruke det i stedet for "Barentsburg V" som brukerbilde. :)

Den er grei.

Tom

Lenke til kommentar

@Anew

Skadet værreno mer før vi stenger?

Skadet vææreno mer før vi låseroggår?

Seriøst: Skal vi bli enige om en offisiell forlenga dead line?

Vi har plenty med bilder til å lage bok, men vi har og plass til flere uten at det blir krise.

Kanskje det er en del sløvinger som ikke har fått med seg fristen, så kanskje det hadde vært på sin plass med litt ekstra markedsføring av ny forlenga innsendingsfrist? Det er ikke alle som er innom chattetråden, eller følger med på denne tråden lenger.

Tenker bare litt høyt her ... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...