Gå til innhold

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da har jeg brukt mye av dagen på den jobben...det som tok lengst tid, var å finne hvor de aktuelle bildene hadde vært plassert i Forumet i løpet av 2008. Trodde jeg var av de siste som la inn, men det må da være mange som ikke har reagert enda. Mange navn "der inne" som manglet. Ikke så lenge til fristen går ut nå.

RandiA

Lenke til kommentar
Trodde jeg var av de siste som la inn, men det må da være mange som ikke har reagert enda. Mange navn "der inne" som manglet. Ikke så lenge til fristen går ut nå.

Nåja. Det er jo fortsatt et par uker igjen, og mange venter nok til siste øyeblikk - jeg tviler på at jeg en gang kommer så langt som til å "bestille" opplasting før 14... :) Det er imidlertid utvilsomt et problem for oss at ting har tatt så grusomt lang tid, siden mange sikkert har glemt hele greia... :shrug:

Lenke til kommentar

Ja, uff...mange har nok glemt litt...brukte lang tid selv for å finne frem noe, og hvor det hadde vært vist på Forumet. Ser mange av de jeg ga "innbydelse" til ikke har lastet opp enda....Men det blir vel litt fart når ferien er over, og med neste bok, går det nok riktig raskt :!:

RandiA

Lenke til kommentar

De redaksjonelle bildene kommer utenom. Du velger to "personlige" bilder i tillegg til de redaksjonelle.

 

Om du har blitt invitert til å laste opp til det redaksjonelle må du derfor ta kontakt med Tom via PM og fortelle hvor mange du totalt skal laste opp, for å få "tilgang" til å laste opp flere enn to bilder.

Lenke til kommentar
Ja, uff...mange har nok glemt litt...brukte lang tid selv for å finne frem noe, og hvor det hadde vært vist på Forumet.

Er det et krav at bildene har blitt vist her på forumet?

Nå florerer det en god del tråder på Akam-forum-boken, flere gamle også, helt tilbake til januar i år, og jeg har mistet noe oversikten over hvor de forskjellige opplysningene er gitt. Men når bildet/bildene lastes opp er det en linje å fylle ut med nettadressen der bildet har vært vist på Forumet...så jeg har i hvert fall tatt det som en selvfølge at Akam Forum Boken skal gjenspeile fotoaktiviteten som har vært her på Forumet i "foto"-året 2008.

 

(PS. En eller annen plass i denne, eller en annen "bok" tråd har Fototim skrevet at jeg er ansvarlig for "Treffene", men det er altså ikke tilfelle: "Utfordringene" - skal det være :yes: )

 

RandiA

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke noe krav at bildet har vært vist på Akam før.

 

Fra opplastingsinstruksjonene i post #456:

Det er også et felt for å lenke til den tråden der bildet har vært postet på forumet. Denne er det ikke nødvendig å fylle ut, siden det ikke er noe krav at bildet har vært postet på forumet.
Endret av Anew
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke noe krav at bildet har vært vist på Akam før.

 

Fra opplastingsinstruksjonene i post #456:

Det er også et felt for å lenke til den tråden der bildet har vært postet på forumet. Denne er det ikke nødvendig å fylle ut, siden det ikke er noe krav at bildet har vært postet på forumet.

Står ikke slik på den lenken jeg har til opplastings-siden nei.

RandiA

Lenke til kommentar
Fra opplastingsinstruksjonene i post #456:
Det er også et felt for å lenke til den tråden der bildet har vært postet på forumet. Denne er det ikke nødvendig å fylle ut, siden det ikke er noe krav at bildet har vært postet på forumet.

Overså den jeg, #456, trodde du mente det stod på opplastings-siden jeg...sikkert greit det. Men den redaksjonelle delen vil i hvert fall bestå av bilder som har vært vist på Forumet...

RandiA

Lenke til kommentar
(PS. En eller annen plass i denne, eller en annen "bok" tråd har Fototim skrevet at jeg er ansvarlig for "Treffene", men det er altså ikke tilfelle: "Utfordringene" - skal det være :yes: )

 

RandiA

Du har ansvar for begge deler, var du ikke klar over det?

 

Neida. Nå bare tuller jeg med deg Randi :)

 

Og jeg beklager hvis jeg har kommet til skade for å feilinformere.

Randi er på utfordringer, mens det er Arela som er på IRL treff.

Lenke til kommentar
(PS. En eller annen plass i denne, eller en annen "bok" tråd har Fototim skrevet at jeg er ansvarlig for "Treffene", men det er altså ikke tilfelle: "Utfordringene" - skal det være :yes: )

RandiA

Du har ansvar for begge deler, var du ikke klar over det?

Du skremte meg der ja...Joda, Arela er visst også ferdig med jobben sin :yes: (Møtte forresten et par i dag jeg, som helt hadde glemt at de hadde fått "invitasjon"....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...