Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er full av arbeidslyst og entusiasme og arbeidslyst.

Hadde du nøyd deg med de tre første ordene hadde du sikkert ikke vært langt unna sannheten.

Da vet jeg at vi har satt rett mann på jobben!

Pybalto: det blir stadig tydeligere at vestlig sivilisasjon virkelig nådde sitt toppunkt i 1994. Når vi presenterer opplastingswebsiden vår (forutsatt at Tom kommer helskinnet hjem fra sørøstasiaturnéen sin...) vil det bli tydelig for alle.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg regner med man har blitt var på denne artikkelen?
Jepp, har sett den.

Men hyggelig å se at du paser på :)

Det er forresten gammelt nytt. JPstoney fortalte om kommende oppgradering sånn omtrent på side tre i denne tråden. Og det er lenge siden JP oppdaterte nettsidene sine på nettopp dette.

Lenke til kommentar

Aha. Etter som jeg tolket JPstoney den gangen var det bare oppløsningen i print som skulle økes, men nå ser jeg jo at en overgang til nytt papir nødvendigvis også må følge en slik oppgradering. Deilig å vite at det blir skikkelig fotopapir og det hele, selv om det kanskje øker prestasjonsangsten enda en smule.. Er det ellers noen nyheter fra "innsiden" (det superhemmelige passordbeskyttede AKAMbok-forumet)?

Lenke til kommentar
Aha. Etter som jeg tolket JPstoney den gangen var det bare oppløsningen i print som skulle økes, men nå ser jeg jo at en overgang til nytt papir nødvendigvis også må følge en slik oppgradering. Deilig å vite at det blir skikkelig fotopapir og det hele, selv om det kanskje øker prestasjonsangsten enda en smule.. Er det ellers noen nyheter fra "innsiden" (det superhemmelige passordbeskyttede AKAMbok-forumet)?
Når jeg tenker meg om, så har du rett. Sorry. Jeg blander gamle og nye nyheter.

Ellers så kan vi fortelle at det ikke har skjedd så fryktelig mye spennende i det superhemmelige forumet. Vi kaller det forresten krypten, inspirert av hemmeligholdet rundt gralen og sånne ting ;)

Det har rett og slett stått litt stille for oss ei stund. Noe aktivitet har det vært, men ikke de store bølgene. Men, inspirert av at tomsi har kommet igjen, så er vi ferd med å feste grep på nytt. Det går i design for tida. Så vil vi kjøre en runde med prøvetrykk, før vi kjører videre for alvor.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Ellers så kan vi fortelle at det ikke har skjedd så fryktelig mye spennende i det superhemmelige forumet. Vi kaller det forresten krypten, inspirert av hemmeligholdet rundt gralen og sånne ting ;)

Det har rett og slett stått litt stille for oss ei stund. Noe aktivitet har det vært, men ikke de store bølgene. Men, inspirert av at tomsi har kommet igjen, så er vi ferd med å feste grep på nytt. Det går i design for tida. Så vil vi kjøre en runde med prøvetrykk, før vi kjører videre for alvor.

Nå syns jeg du maler et litt vel mørkt bilde! Det har skjedd utrolig mye - vi har f.eks sett gjennom hver eneste tråd fra 2008 i Bildekritikken (over 2000 tråder!), delredaksjoner har laget utkast til artikler, valgt ut bilder og kontaktet aktuelle fotografer - for ikke å snakke om innsatsen som er lagt ned i design (siden ingen kompetente meldte seg...). At alt dette foregår i det stille, langt inne i en superhemmelig krypt, tror jeg vi skal prise oss lykkelige for.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Det har skjedd utrolig mye - bla bla bla.
Joda, men det var i forrige uke det :)

Neida. Du har helt rett Anew. Hvis vi ser litt stort på det, så har det skjedd virkelig mye. Så vi har egentlig all grunn til å være fornøyd med innstatsen.

Det var nok bare min personlige dårlige samvittighet for den aller siste tida som dukka opp :ohmy:

Nå som den er lufta. Da legger vi den bort :D

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Så hva var formålet? Har dere valgt ut bilder også?

Det var ikke for moro skyld. :) Vi skal ha noen sider redaksjonelt stoff, og til det blir det plukket ut noen bilder. Den massive hovedtyngden av boken blir imidlertid for brukernes egne innsendte bilder.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...