Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et alternativ til kan være aktuelt når det gjelder EXIF. Nemlig å lage en egen weside som inneholder denne informasjonen. Hva vi ender opp med er som sagt ikke avgjort.

---

@ fargoth:

Leser du de første sidene i tråden så ser du svaret på spørsmålet ditt.

Grunnen til at det ble leid inn folk til å lage artikler om ulike forumaktiveteter, var rett og slett at det virka som at et flertall av de som viste interesse ville ha det sånn. Så enkelt er det.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
@ fargoth:

Leser du de første sidene i tråden så ser du svaret på spørsmålet ditt.

Grunnen til at det ble leid inn folk til å lage artikler om ulike forumaktiveteter, var rett og slett at det virka som at et flertall av de som viste interesse ville ha det sånn. Så enkelt er det.

Det vet jeg, jeg har fulgt debatten fra starten. Mitt spørsmål var et retorisk spørsmål for å utfordre prioriteringsgrunnlaget som er gjort når det gjelder bokas begrensede plass, og samtidig en helgardering mot en eventuell gjentakelse av argumentet du selv fremmet tidligere.
Lenke til kommentar

Hvordan ser det ut med denne boken? blir det en realitet eller er det bare en "tanke" enda.

stemmer for at det skal tittel, fult navn og brukernavn ved bildet.

Blir liksom litt teit å hive seg med i ei bok, hvis en ikke vil stå frem.

Ser liksom ikke problemet med det.

exif register, tjaaa, heller exif info på egen tråd på forumet, dog nummerering av bildene

Lenke til kommentar
Vi er i gang, vi har en plan, vi jobber med en rekke praktiske ting og vi har satt ned noen delredaksjoner. Snart er Tom klar med opplastingssiden, og da kan folk begynne å laste opp bilder. Vi holder dere informert, og hver gang det skjer noe nytt og spennende, så poster vi her (men da på siste side i tråden... :roll:).

QFT

Lenke til kommentar

Heisann folkens! :)

Jeg er for tiden belemret med en litt for stor arbeidsmengde for å fortsette i redaksjonen for BK.

Derfor trer jeg tilbake som redaktør, men jeg fortsetter som skribent der det skulle behøves.

Dette betyr også at stillingen er ledig. Så kanskje nettopp du egner deg som redaktør for BK-seksjonen? I så fall vil vi ha deg! :)

Lenke til kommentar

Er vel rimelig klart at dine skribenterier fortsatt er ønska Simon.

Inntil vi finner noen andre til å ta resten av redaktørjobben, så er det vel enklest at jeg forsøker å fylle dine sko. Sånn at ikke prosessen stopper opp.

Men vi trenger helt klart noen som kan jobbe med utvelgelse av bilder på redaksjonelt nivå og ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Det er tydeligvis mange meninger om boken og hvordan den bør se ut, men få som faktisk er villige til å gjøre en innsats. Det er fortsatt stille som i graven omkring designforslag.

Det blir bok uansett, men om ingen melder seg som designer så blir den utformet av en programmerer...

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk gjort et forsøk på å lage noe ala 1x.com, men jeg fikk det rett og slett ikke til. Jeg får satt på den bakgrunnen jeg vil ha og plassert et bilde på denne bakgrunnen, men noe flere "design-valg" fant jeg faktisk ikke den halvtimen jeg holdt på (bortsett fra noen grusomme passepartout-greier). Har også søkt litt på nettet etter ferdige maler uten å finne noe fornuftig. Så enten har man svært begrensede muligheter med denne programvaren, eller så er det ikke mulighetene intuitive nok for meg...

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar
Det blir bok uansett, men om ingen melder seg som designer så blir den utformet av en programmerer...
LOL. Spar den trusselen Anew, til vi går offentlig med opplastingssidene. Da først vil folk forstå hvor katastrofalt det vil bli.

1994 er sooh, 2009 - æssa :)

Lenke til kommentar
1994 eide. Jeg var russ og det var OL på Lillehammer. Sivilisasjonen peaket i 1994.

Ditto. OL-russ rocket. :)

Edit: ..Og Jokke spelte live. Det var tider. Det var før kneoperasjoner, da jeg uten nevneverdig trening kunne hinke 6'er-kravet i stille lengde.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...