Gå til innhold

32 tv til Gaming!


Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg en ny 32 tv som skal brukes til spilling med xbox 360/hdmi og så film og tv titting.

Jeg tenkte å bruke max 6 000 på tv og jeg sitter 1,5-2 meter unna tv`en.

 

Har sett på disse tvene

 

Sony KDL 32V4500. Denne vant best i test i VG 19.10.08

Pris: 5 995 ,-

 

http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=1450876

 

SAMSUNG LE32A446T1WXXE

Pris: 5 348,-

 

http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36211%3br:pg

 

legg også igjen linker til bedre tver i denne prisklassen :thumbup:

Endret av Mentlqxl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IKKE kjøpt sonyen. jeg hadde den modellen og byttet den noen dager senere pga mye hakking i bilspill med mye grafikk (gta) hakket på film også. gå for eventuelt 32lg6000. mer tv for pengene.

 

Sonyen har veldig bra bilde og kontrastnivå men sliter med lagg/etterslepp

 

Du har en stk erfaring med Sony problemet er at stort sett alle lcd skjermer har etterslep og Sony er slett ikke de verste modellene. Man i grunn bare glemme lcd hvis man tenker slik som deg. LG6000 har etterslep den også men leverer klart bedre bildekavlitet en nevte skjerm. Du da ikke dømme merket Sony grunnet en negativ eraring må du da snart skjønne :roll:

Endret av ken36
Lenke til kommentar
hadde akkurat denne modellen og hakkingen var værre en alle andre lcd jeg har prøvd. i gta var det så mye at det ikke var gøy å spille lenger. Men for all del kjøp den modellen. men ikke kom og klag hvis jeg hadde rett.

 

Søker man på nett sliter serien med hakking. bildet er bra da men

 

Hvorfor vrir du ting til noe helt annet? Har jeg skrevet at han skal kjøpe den modellen? Jeg skrev at du må slutte å dømme merket Sony for det gjelder ikke bare den ene skjermen du har hatt men at du alltid skriver negativt om merket Sony uansett modell dette blir helt feil for de har flere knallskjermer. Billige lcd sliter gjerne med etterslep Sony eller ei og dette lærte du på den tunge måten. Er du spesielt interisert å hjelpe så kom heller med linker som bekrefter problemene rundt den aktuelle skjerm er ikke dette en god ide?

Lenke til kommentar

Det finnes ikke så mange lcd som kan vise gjevne slepfrie bevegelser uten 100hz. Samsung 32 utgave av både 5-6 serien har også litt av disse problemene.

 

For litt over 1 år siden hadde jeg en 32 Sony KDL D-3000 og denne har motion flow. Jeg brukte den en del til gaming og det funket veldig bra. Det føltes ikke som det var allverdens inputlag på den heller.

 

http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL32D3000/...ure-Quality.php

 

Om tv-en er i omløp på noen måte vet jeg ikke, men jeg så den på Sony Senter for under et halvt år siden. Tv-en kom sent 2007 og den faller nok litt tilbake på sortnivået, men til gaming vil jeg tro det er en ganske god skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...