Edson Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei! Jeg har kjøpte ASUS A7N8X Deluxe hovedkortet, med den fulgte Intervideo WinRip. Problemet er at jeg ikke får kjørt programmet, den henger seg og greier aldri å starte. Er det noen som har hatt samme problem, og eventuelt vet om en løsning? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Triax Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det lurer jeg også på. Samme problem her. Lastet også ned WinRip2, men det hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Samme problem her også Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jepp... melder meg inn i klubben. programmetvirket ikke... Lenke til kommentar
Edson Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Vet at det er lenge siden jeg posta her.. men hadde glemt dette.. Sendte mail til support, og fikk en link. Etter det fungerte alt Her er lenken: ftp://oemrip:[email protected] Lenke til kommentar
Edson Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Ser ut som de har fjernet det. Det er bare å sende mail til support, så blir det ordnet. Tok ikke så lang tid heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå