buzo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg trenger litt hjelp hvis noen vet noe om dette. Jeg kjøpte nylig ett Philips 42PFL5603D, 42" LCD tv. Er godt fornøyd med både bildet og lyd osv. Men oppdaget i dag at av og til, når jeg bytter mellom vanlige tv signaler, og HDMI 1, så restarter tv'en av seg selv. Jeg har en Playstation 3 tilkoblet denne HDMI inngangen. Dette har ikke skjedd tidligere, men jeg har som regel byttet til HDMI gjennom kanallisten, først i dag byttet jeg en del ganger med den P-P knappen, altså der man bytter mellom sist viste kanal. Hva kan dette skyldes? Er det noe med signalene PS3'en gir fra seg? Jeg har deaktivert skjermsparer på PS3, da jeg trodde dette kunne spille inn, men det skjer fortsatt allikevel. Har også oppdatert til siste firmware. Setter pris på tips og råd. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ring Philips support;) Lenke til kommentar
buzo Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ja skal gjøre det i morgen. Kan jo nevne at dette bare har skjedd 2 ganger til nå, det er jo merkelig i seg selv, at det ikke skjer hver gang, men helt tilfeldig. Har googlet mye uten å egentlig finne noe svar eller løsning. Men jeg tror kanskje at det kan skyldes noe 'handshake' greier mellom PS3'en og tv'en. Videre tror jeg at dette kanskje er noe som kan elimineres med en software oppdatering. Lenke til kommentar
Detoxer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har 37" versonen av den philipsen og har hatt/har det samme problemet. Det har skjedd 3-4 ganger hos meg. Si ifra hvis du finner ut no hos philips support;) Lenke til kommentar
buzo Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Har vært i kontakt med Philips support i dag, pratet med en dame som strengt tatt ikke hadde så mye peiling virket det som. Hun kunne ikke gi noe svar på dette, utenom det at det kunne skyldes noe 'handshake' greier mellom PS3 og tv. Det har skjedd flere ganger med tv mitt i kveld (restarter), så jeg kommer til å returnere det til Elkjøp i morgen, da jeg enda er innefor 30 dager uansett. Kommer til å heller satse på ett Samsung eller Sony tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå