joko Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sitter å dagdrømmer litt, ville ikke dette vært et fantastisk konsept? En slags remake av den legendariske Super Mario World (SNES utgaven) i et slags Little Big Planet online format? Spillet skulle selvfølgelig vært i 2D, men gjerne oppusset 2D grafikk til dagens standard. Nintendo holder seg til det enkle og fine ved Super Mario World og ikke legger til for masse irriterende funksjoner. Man holder seg til Yoshi, fjær, sopp og blomst. Spillet vil aldri ta slutt, fordi brukerene selv vil lage brettene i tillegg til brettene laget av Nintendo. Kontrollen som blir brukt er selvfølgelig Wii Classic controller. Jaja, det er lov til å drømme Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det finnes mange gratis internettspill med samme konsept, fleste er dårlige. Det å lage baner kunne vært et helt genialt konsept, hadde garantert kjøpt Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Little Big Planet er etter min årets spill i 2008. Det enkle konseptet er helt genialt, og den store friheten med å lage egne brett som er morsomme og gode. Kan ikke se for meg at Nintendo greier å lage så bra onlinemulighet som på LBP. Men om de greier å lage et spill som er morsommere og bedre enn LBP så kommer jeg garantert til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 I Mario vs Donkey Kong 2 til DS har man visstnok muligheten til å lage baner og dele dem online. Det spillet handler dog om noe helt annet enn vanlig platforming. Men det viser iallefall at Nintendo har tenkt tanken før. En slik utgave av SMW hadde nok blitt bra. Det hadde fått et kjøp av meg iallefall. Selv sitter jeg og drømmer om at Nintendo vil ta deres egen tjeneste(Wiiware) på alvor. Et nytt 2D Mario eller Zelda hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå