indahla Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Madammen og jeg planlegger en liten helgetur til NYC på høsten. Vi vurderer å bo utenfor Manhatten for å slippe litt billigere unna. Noen som har erfaring med dette? Kanskje ved Newark eller New Jersey. Hvordan er det å komme seg inn til Manhatten og tilbake om kvelden? Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei Ja, jeg bodde på Quality inn i Long Island City som ligger rett over East river. Hotellet var ganske nytt og fint, det ligger rett med en subway stasjon så det er lett å komme seg rundt og det var mye billigere enn Manhattan hotellene. Her er et reisebrev med bilder http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm og det inneholder også min omtale av hotellet. Lenke til kommentar
kerti Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg vil anbefale dere å sjekke ut www.nyc-jc.com Det er en nordmann som eier masse leiligheter i New Jersey, som han leier ut. De er veldig mye billigere enn å bo på hotell, og kjempefine. Har ikke vært der selv enda,men sett masse bilder, og vi har bestillt leilighet der til sommeren, og betaler ca 500,- natta pr pers. Har mange venner og bekjente som har bodd der, og alle har vært storfornøyd! De tilbyr også bringe/hente service til flyplassen, også er det veldig greit at de er norske syns jeg, så vet du at du får ordentlig hjelp hvis du trenger det:) (ikke det at Amerikanere ikke er hjelpsomme, for all del, de er jo super-serviceinnstilte, men er jo ofte det kan bli litt misforståelser og sånn) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Takk for tips. Hvordan var det med tanke på området? Trygt å ta subway'en tilbake om kvelden og gå fra stasjonen til hotellet? Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Takk for tips. Hvordan var det med tanke på området? Trygt å ta subway'en tilbake om kvelden og gå fra stasjonen til hotellet? Hvis det er meg du spør...selve området som hotellet ligger i er ikke akuratt et sjarmerende nabolag. Det var ganske folketomt rett og slett. Men vi følte ikke at det var noe problem og det tok bare 5 minutt å gå fra subway stasjonen til hotellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå