Gå til innhold

Hotell utenfor New York

Anbefalte innlegg

Madammen og jeg planlegger en liten helgetur til NYC på høsten. Vi vurderer å bo utenfor Manhatten for å slippe litt billigere unna. Noen som har erfaring med dette? Kanskje ved Newark eller New Jersey. Hvordan er det å komme seg inn til Manhatten og tilbake om kvelden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale dere å sjekke ut www.nyc-jc.com

Det er en nordmann som eier masse leiligheter i New Jersey, som han leier ut. De er veldig mye billigere enn å bo på hotell, og kjempefine. Har ikke vært der selv enda,men sett masse bilder, og vi har bestillt leilighet der til sommeren, og betaler ca 500,- natta pr pers. Har mange venner og bekjente som har bodd der, og alle har vært storfornøyd! :)

De tilbyr også bringe/hente service til flyplassen, også er det veldig greit at de er norske syns jeg, så vet du at du får ordentlig hjelp hvis du trenger det:) (ikke det at Amerikanere ikke er hjelpsomme, for all del, de er jo super-serviceinnstilte, men er jo ofte det kan bli litt misforståelser og sånn)

Lenke til kommentar
Takk for tips. Hvordan var det med tanke på området? Trygt å ta subway'en tilbake om kvelden og gå fra stasjonen til hotellet?

Hvis det er meg du spør...selve området som hotellet ligger i er ikke akuratt et sjarmerende nabolag. Det var ganske folketomt rett og slett. Men vi følte ikke at det var noe problem og det tok bare 5 minutt å gå fra subway stasjonen til hotellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...