Alpakasso Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som spiller der eller som vet noe om denne serveren? Hvordan er fordelinga mellom Horde/Ally? Hvordan er det med Tenacity i WG? Er battlegroupen bra for Horde? Er det mange progressing PvE-guilds? Hvordan er det med PuGs? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Generelt tips: Hold deg unna enhver server i Vindiacation (SH sin Battlegroup). Dårlig PvP, dårlig PvE, lav befolkning, stor gjennomtrekk av befolkning mm. Jeg spiller på Auchindoun i samme BG, pga av venner. Selv om denne er en av de bedre er det fremdeles helt håpløst. Lite folk, ubrukelige randoms. Edit: Alle disse serverne som kom med TBC har lav ping for tyrkere (kun èn leverandør i Tyrkia; Telekom). Det vil si at det er transferet masse tyrkere til disse serverne. Har du problemer med tyrkere er det enda en grunn til å holde seg vekk. Jeg for min del spiller med en liten gjeng tyrkere... Endret 23. januar 2009 av StorPeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå