Gå til innhold

Panasonic NV-GS500 salgspris?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et veldig pent brukt Panasonic NV-GS500 jeg vurderer å selge. Har fått et tilbud på 6500 inkl. frakt, derfor lurer jeg på om dette er et godt tilbud?

Det følger med:

Raynox DCR-6600 vidvinkellinse

Velbon CX-460 stativ

Prozigma kameraveske

1GB minnekort

Synes dere 6500 er en god pris? Selv synes jeg det høres litt lite ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skynd deg å selg det. De fleste i dag vil ha HD-oppløsning. Selv om det er et godt SD-kamera, blir det bare større problemer med å selge. Har sett GS 280 til salgs for to lapper, så jeg vil tro at du har fått en grei pris selv om det følger med en halvdyr linse og et dårlig stativ. :)

Lenke til kommentar

GS 500 er utrangert. Du får Canon HV 30 for 7500,- som gir like bra bildekvalitat som GS 500. I tillegg kan det filme i HD-oppløsning og har like mange eller fler tilkoblingsmuligheter. Det GS 500 kan skilte med er den manuelle fokusringen som er bedre å bruke enn fokushjulet til HV 30. Jeg ville solgt hvis jeg var deg. Har selv lillebroren til GS 500 liggende(GS300). Har bare ligget i et skap i et år etter at jeg kjøpte meg nytt kamera. Har vidvinkellinse, telelinse ,ekstra batteri og bæreveske. Regner ikke med å få noe særlig for dette heller om jeg hadde forsøkt og selge det, selv om kameraet kostet meg over kr. 7000,- nytt. Mitt råd er: SELG :!:

Lenke til kommentar
Så du synes jeg burde selge det til den prisen? Utstyret koster jo 10.000 nytt, synes 6500,- høres lite ut, men jeg kan kanskje ikke få mer for det?
https://prisguiden.no/product.php?product...amp;view=prices

Det har kostet under 6500 kr nytt en gang, og dagens pris er ikke representativ for "verdien" av kameraet. Med utstyret du har i tillegg, er 6500 en god pris. Løp og selg, er mitt tips også - hvis du ikke virkelig vil beholde kameraet fordi du bruker det mye og trives med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...