katrdrei Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, trenger litt hjelp med mobilvalg og om de er bra osv+++ Som sagt jeg har en sony ericsson k850i green fra før av, som jeg er VEELDIG fornøyd med. Har hatt den i litt over 7 mnd nå, men begynner å bli litt lei av den, pga av at touch`n på den begynner å bli litt treig å henger seg opp litt noen ganger. Men,kameraet på den er dødsbra og alt dette på den er også meget bra. Så, jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med å finnne en ny tlf som er litt eller ganske lik denne jeg har fra før av. Og helst sony ericsson. Har hatt sony ericsson i 3-4 år nå. Så vil helst fortsette med det. Er ganske opptatt av kameraet, å veldig avhengig av at kameraet på telefonen er ganske/veldig bra. Siden jeg bruker bare telefonen som kamera, har ikke digitalkamera. Så håper dere kan hjelpe meg med å muligens finne en ny tlf i denne klassen som min k850i er og oppover. Bare kom med forslag til andre merker også, er åpen for alt.. Mvh Katrine. Håper på raske svar :=) Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hva med SE C905? Endret 22. januar 2009 av InSearchOfSunrise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå