Gå til innhold

Beholde iTunes instilling etter re-install av windows.

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg planlegger a formatere hele disken og instralere windows pa nytt igjen. Men jeg har et problem, jeg vil helst ikke miste noe av det jeg har i itunes. Jeg har brukt ganske lang tid pa a fa alt som jeg vil ha det.

Selve musikk og video filene er ikke noe problem siden de er lagret pa en annen harddisk en OS disken, problemet er hvordan jeg overforer alle instillinger, playlist, playcount, rating, podcaster og annen informasjon.

Noen som har gjort dette for eller vet hvordan jeg kan fa gjort det?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fil --> bibliotek --> eksporter spilleliste.

Også gjør du akkurat det samme etter re-install bare at du velger importer istede for eksporter.

Edit: HUSK, dette vil ikke gjøre sånn at all musikken din blir tatt backup av, dette er bare instillinger osv. Så musikkmappen må du legge på akkurat samme plass etter reinstall også importerer filen du eksporterte.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M
Lagre iTunes Library filene (de ligger som regel i min musikk) på en annen disk eller partisjon. Når du har reinstallert iTunes hold shift og dobbelklikk på iTunes så finner du biblotek og alt er slik det var.

Fungerte perfekt, alle playlist, playcount, rating og podcaster ble beholdt akkurat slik det var da jeg tok backupp.

Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...