Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kommer dette til PC? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Bleh Har ikke konsoll og vil spille på PC. Skulle ikke Microsoft satse på Games For Windows da? Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, jeg velger å lage denne tråden i Felles, da jeg er overbevist om at det også angår PS3-versjonen på en eller annen måte. Om PS3 ikke får hele tillegspakken regner jeg med at de iallefall får en update som fikser motorsyklene og legger til de nye flerspillermodiene. Det er ingenting galt med hvordan kjøringen av motorsykler er i GTA 4. Det er vanskelig, ja, og det kunne selvsagt vært enklere, men er man forsiktig går det bra. Grunnen til at de blir enklere å kjøre i denne utvidelsespakken er nettopp fordi hovedpersonen er en motorsyklist. Han har kjørt motorsykkel hele livet, og er derfor inneforstått med hvordan den skal kjøres. Dette kom faktisk fra en av skaperne i Rockstar selv, noe man kan se i et intervju med Gametrailers-TV. http://www.gametrailers.com/gametrailerstv...p;ch=1&sd=1 Ellers så er denne utvidelsespakka ekslusivt for xbox, siden det er Microsoft som har betalt for det. Men jeg lever i håpet om at det kommer til pc, ettersom man MÅ ha Games For Windows Live for å spille det, og fordi det er Microsoft som driver det der... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Må man være signet inn på live for å spille det etter man har lasta det ned? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Må man være signet inn på live for å spille det etter man har lasta det ned? Nei... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har lastet ned lost and damned gjennom live. Koblet fra live, starter opp GTA IV. Bare gamle GTA IV som starter, ikke noe tegn til and damned. ??? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har lastet ned lost and damned gjennom live. Koblet fra live, starter opp GTA IV. Bare gamle GTA IV som starter, ikke noe tegn til and damned. ??? Stemmer det. når jeg tenker meg om kom det opp en boks når jeg startet det første gang. Må oppdatere spillet. Det skjer automatisk når du starter det første gang men må nok som du sier være online ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå