Gå til innhold

GTAIV: The Lost and Damned - Hands On


Anbefalte innlegg

Ja. IGN har altså fått testa Lost and Damned og har en grei mengde rimelig fet info. Eksempelvis er spillet mellom 12 og 20 timer langt. Det inneholder flere nye kjøretøy og våpen, samt at motorsyklene har fått seg en overhaling som gjør dem langt enklere å kontrollere.

 

http://xboxlive.ign.com/articles/947/947252p1.html

 

"Depending on skill level and amount of time you spend messing around, Rockstar expects The Lost and Damned to take anywhere from 12-20 hours to complete. And that's just the single-player story. For $20 (1,600 MSP), L&D offers a full-fledged campaign, new locations, new mini-games (arm wrestling!), refined gameplay mechanics, new vehicles, new weapons, a hefty new soundtrack, new DJs, new TV shows, new Internet sites, and new multiplayer. One thing's for certain: Rockstar isn't dicking around with horse armor."

 

Ja, jeg velger å lage denne tråden i Felles, da jeg er overbevist om at det også angår PS3-versjonen på en eller annen måte. Om PS3 ikke får hele tillegspakken regner jeg med at de iallefall får en update som fikser motorsyklene og legger til de nye flerspillermodiene.

 

Sånn ellers: Jeg gleder meg rimelig mye. Denne pakken ser ut til å overgå singleplayer-delen til IV, som jeg syntes var sånn midt på treet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg velger å lage denne tråden i Felles, da jeg er overbevist om at det også angår PS3-versjonen på en eller annen måte. Om PS3 ikke får hele tillegspakken regner jeg med at de iallefall får en update som fikser motorsyklene og legger til de nye flerspillermodiene.

The Lost and the Damned er en pakke til Xbox 360 - burde være end of story.

Lenke til kommentar
Ja, jeg velger å lage denne tråden i Felles, da jeg er overbevist om at det også angår PS3-versjonen på en eller annen måte. Om PS3 ikke får hele tillegspakken regner jeg med at de iallefall får en update som fikser motorsyklene og legger til de nye flerspillermodiene.

The Lost and the Damned er en pakke til Xbox 360 - burde være end of story.

 

Enig. PS3-gutta, gi det opp! Microsoft har betalt 50 miller for dette greiene, hvis Rockstar kødder med avtalen blir det milliardsøksmål! Så slutt å lev i denial, og enten skaff dere en Xbox eller drit i hele greia.

 

Gleder meg stort til spillet kommer:)

Lenke til kommentar
Leste du noe av det i det hele tatt?

Det er mer eller mindre ett helt nytt spill.

Jeg leste alt. Det er allikevel mye å betale 1600 MS points. Nye locations tror jeg begrenser seg til nye hus, ikke en ny øy f.eks? Det jeg mener er at det er en stiv pris for DLC (se i forhold til andre pakker), ikke at jeg ikke kommer til å kjøpe det. Fordi det skal definitivt kjøpes.

Lenke til kommentar

Tommy Vercetti, med stemme fra Ray er da mye bedre enn Niko Bellic. Jeg fullførte hovedspillet på 13 timer andre gjennomspilling, så at denne pakken har like god lengde som hovedspillet kan bli bra. Det kan godt være litt kortere for min del, så lenge det er nok variasjon. 20timer til med GTA som kun er fra kjøre A til B kan jeg droppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ingen bombe at MS lar grensa for prisen på DLC økes litt ved denne pakken da.

 

Det har de da ikke gjort. L&D er vel en utvidelsepakke, og utvidelsepakken til Oblivion, Shivering Ilses, koster 2400 MS-poeng. For Arcade-spill låg grensen på 1200 poeng helt fram til i fjor en gang, da den ble hevet til 1600. Penny Arcade ble det første spillet til den prisen.

Lenke til kommentar
Ingen bombe at MS lar grensa for prisen på DLC økes litt ved denne pakken da.

 

Det har de da ikke gjort. L&D er vel en utvidelsepakke, og utvidelsepakken til Oblivion, Shivering Ilses, koster 2400 MS-poeng. For Arcade-spill låg grensen på 1200 poeng helt fram til i fjor en gang, da den ble hevet til 1600. Penny Arcade ble det første spillet til den prisen.

 

hm, mener da jeg betalte mindre enn 2400 for SI, men ser på siden at det stemmer. Lenge siden det ble handlet.

Hadde uansett ikke vært veldig merkelig med en stivt priset utvidelsespakke, når de måtte betale såpass for å ha dem i fred.

Jeg bare håper mobilen er borte vekk, eller i det minste ikke så påtrengende lenger jeg da.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
- Ettersom historien i «The Lost and Damned» er mye røffere enn i «GTA IV», der vi får følge supermacho bikerbøller i krig mot hverandre, bestemte vi oss for å legge på et filter som ga grafikken et mer upolert preg enn det vi hadde i «GTA IV», forteller en representant for Rockstar Games til Dagbladet.no.

Høres egentlig ikke bra ut, virker som slapt arbeid, men ser at Dagbladet likte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...