Gjest Guest_Oslogutt_* Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Jeg er en gutt på 19 år som for en uke siden inngikk et forhold med verdens skjønneste jente. Vi har datet flere ganger tidligere og alt er bare bra. Problemet mitt er at jeg har null erfaring når det kommer til det med sex. Jeg pratet med henne om det før vi ble sammen, på en fest. Da var begge beruset og ting bare poppet ut. Hun sa hun hadde hatt noen tidligere forhold som ikke gikk så bra osv. Etter mye prat ble det klining som endte ned at hun ville ha sex med meg der og da, men som pysa jeg er og uten kondom bare avslo jeg det. Så nå sitter jeg her da og vil gjerne ha sex med henne også. Men det virker som hun har bremset ned på delen etter jeg avslo så glatt. Tror hun tenker jeg vil spare meg eller noe? Hvordan burde jeg gå fram for å vise at jeg er klar til sex? Og burde jeg ta noe intiativ eller bare vente på at hun tar kontrol igjen(hvis hun tar kontrol igjen da)? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 1 Ta på 2 Kyss 3 Kle av Gjenta til du er i mål. Lykke til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg ville tatt initiativ hvis jeg var deg hvertfall, kan jo hende hu er ganske usikker nå og ikke tør å ta initiativet med det første. Så om du er klar bør du ikke vente på henne. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Si "Hey, wanna do the nasty?!" Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Kan du ikke bare si at du er klar nå forresten? Og si at du har lyst til å prøve neste gang dere ligger og koser? Endret 22. januar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 gjør som MrVegard sier her. Om dere liker hverandre og hun er en ålreit jente så viser hun forståelse og det kommer nok til å gå bare fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg