Kentinho Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Fikk et slikt headset til jul nå nylig. Bruker det flittig og er fornøyd med det, men idag på vei hjem fra skolen så greide jeg å miste den forlengede "3,5mm-kabelen". Noen som vet hvor man kan få tak i en ny sånn? På selve headsetet er det en vanlig jack plugg, men den er bare 20-25cm lang. Med i pakken headsetet kom i var det en til ledning med 3,5 mm inngang og utgang, sånn at du kunne skøyte på den korte. Kanskje litt kinky forklart, men det jeg lurer på er altså hvor jeg kan få tak i den "forlengeren" Endret 22. januar 2009 av Kentinho Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 er vel noe sånn du tenker på, bortsett fra at det bare skal være en utgang? PS: Du bør forandre emnetittelen din til noe som "3,5mm jack: han>hun kabel" eller noe sånt. Du kommer garantert til å få hakk av en moderator for det. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 er vel noe sånn du tenker på, bortsett fra at det bare skal være en utgang? Det stemmer Helst svart, siden resten er det Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg går ut fra at nøkkelordene er "Biltema" eller "Clas Ohlson". Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mhm...nettbutikkene er rotete og vanskelig å finne frem i, men i butikk er det mye enklere å finne/spørre om hjelp. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Her er en kabel. Vet den funker, men til 19 kroner? Er det noen kvalitetsforskjell på kablene? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Denne er litt dyrere. Skulle tro det var bedre kvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå