A-Dawg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Erstattet mitt intel pro wireless 2915ABG trådløse kort til intel pro wireless 2200BG trådløst kort. Dette tar inn signal mye bedre enn 2915! Jeg har trådløst router hjemme med passord. Jeg kommer meg på routeren, men kun med lokal-tilkobling. Jeg testet pc'n med det gamle kortet rett før og det funket fint. Har letet på nettet men finner ikke noe bra svar. Må jeg endre noe med VPA-kryptering eller noe lignende? Jeg kommer meg på nettet med kabel. Har til info windows vista ultimate. What to do? Håper på svar, irriterende problem!! Endret 22. januar 2009 av A-Dawg Lenke til kommentar
mocka Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har du den nyeste driveren til det nye kortet? Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Har du den nyeste driveren til det nye kortet? Ja, det står at jeg har den nyeste driveren. Har fortsatt bare lokal tilkobling Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har du den nyeste driveren til det nye kortet? Ja, det står at jeg har den nyeste driveren. Har fortsatt bare lokal tilkobling Hvor står det? Har du sjekket på intel sine sider? Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har du den nyeste driveren til det nye kortet? Ja, det står at jeg har den nyeste driveren. Har fortsatt bare lokal tilkobling Hvor står det? Har du sjekket på intel sine sider? Lastet ned nyeste driver fra enhetsbehandling, driveroppdatering. Sjekket dette opp mot intel sine sider. Har nå skiftet tilbake til 2915abg kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå