P0nduz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei Da min kjære 3Com router nå begynner å gå av med døden må restartes opptil 10 ganger om dagen. Tenkte jeg at jeg da måtte innvestere i en ny. Ting jeg trenger: - Den må takle høy belasting har 4-5 maskiner på hele døgnet. - Den må ha mulighet til å gi faste ip adresser ut i fra mac-adresser - Enkelt grensesnitt - min 4 lan porter og 1 wan port - God rekkevidde mvh Christer Lenke til kommentar
cjacobsen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Har du en pc du ikke bruker i nærheten kan du sette inn et par 1gbit nettverks kort, legge inn en linux distro og sette opp en skikkelig ruter. Kjør på med en god 1gbit switch med god backbone og en billig router som du kun konfigurerer som en nettverksbro og aksesspunkt for trådløs nettverk. Hvis ikke er det vel et hav av gode valg der ute. Har brukt både d-link, 3com og hp routere og 3com officeconnect gikk av med seieren. Endret 23. januar 2009 av cjacobsen Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 har nok ingen pc jeg har planer om å bruke til det formålet nei. Var selv veldig fornøyd med 3com men det ser ikke ut som det er så mange som har de lenger?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå