Fotofashion Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 så hva syns dere, med eller uten texture? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tja. Tror kanskje jeg fortrekker bildet uten. Eventuelt et litt tettere utsnitt, med tekstur. I versjonen med tekstur flakker blikket mitt litt mye, et tettere utsnitt ville trolig motvirke det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes i og for seg begge versjonene har noe for seg, men det er nok bildet uten tekstur som gir det glammy preget som bildet kanskje ber om. Det bør nok være litt mindre glatt for at versjonen med tekstur skal fungere best. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du tar mye fine bilder DeViSoR Jeg må si det første gav meg mest. Hun står mer fra bakgrunnen uten teksturen.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Med tekstur. EDIT: Helt klart uten. Skoleskjermene er visst veldig dårlige... Endret 23. januar 2009 av IceFox Lenke til kommentar
gautet Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Enig med de fleste andre her. Uten tekstur kler bildet best føler jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sier meg enig i resten av folket. Uten teksturen blir det som PM sier, den glamourtuchen som modellen og posituren.. samt lyset, ber om. For at teksturen skulle ha passet, tror jeg nesten en monokrom versjon hadde gjort seg bedre. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Definitivt uten. Jeg vil uansett bare si at dette er et meget bra bilde, og jeg liker blitsbruken din Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 tusen takk for kommentarer folkens.. valgte noe litt midt i mellom . Ikke bestandig lett å se sånt selv når man redigere. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Til syvende og siste gjore Texture seg, men den kunne vært dempet ett milligram eller to. Edit: Jeg føyer meg ikke for massen. Endret 23. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Til syvende og siste gjore Texture seg, men den kunne vært dempet ett milligram eller to. Jeg tenkte han kunne gjort teksturen mindre i skala, tenker vi likt nå eller? Om merkene som skal være i veggen hadde vært mindre så hadde de sett litt mer ekte ut. eller da mer vanlige. (Disclaimer: mener Jim/jeg.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå