Gå til innhold

Nokia 6100 eller 7210?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor du skal ha 6100. Kjøp heller Nokia's 6610. Da får du med en glimrende radio også, pluss at telefonen er en del billigere. 6610 har også bedre taster enn 7210 sitt "moderne-fjortiss" tastatur.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor du skal ha 6100. Kjøp heller Nokia's 6610. Da får du med en glimrende radio også, pluss at telefonen er en del billigere. 6610 har også bedre taster enn 7210 sitt "moderne-fjortiss" tastatur.

Skjermen på 7250, 6100 og 5100 er bedre enn på 6610/7210.

Hvis du skal ha nokia, ville jeg absolutt valgt 7250. :yes:

Lenke til kommentar
"mannen min" , hva er det du snakker om?

Alle har samme display, men at kontrasten på noen er forskjellig det er sikkert mulig.

Går ut i fra at det er noe mellom deg og molna, siden dere er prikk like, begge digger siemens, dere backer bestandig hverandre, og du "ignorerte" de syv postene jeg skrev til deg hvor jeg spurte om du var dama hans. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er ute etter en liten mobil, og da blir mange av siemensene litt for "klumpete".. (Tykke bl.a.)

Ellers virker jo 6610 som en helt grei mobil den òg, men jeg har jo som sagt ikke prøvd noen av de overnevnte mobilene så jeg vet ikke.. :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter en liten mobil, og da blir mange av siemensene litt for "klumpete".. (Tykke bl.a.)

Ellers virker jo 6610 som en helt grei mobil den òg, men jeg har jo som sagt ikke prøvd noen av de overnevnte mobilene så jeg vet ikke.. :shrug:

Gå inn på http://www.esato.com/phones/ Der står det masse om mobilene pluss hvor lange, brede og tykke de er. Den siden er til god hjelp, det lover jeg deg! :D

Lenke til kommentar

Ellers virker jo 6610 som en helt grei mobil den òg, men jeg har jo som sagt ikke prøvd noen av de overnevnte mobilene så jeg vet ikke..  :shrug:

Go for T310 :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

6610 og 7210 er nøyaktig den samme telefonen, bare med forskjellig design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...