FFX Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg lurer på.. når man får spillet telemark.. er man da norske folk? Så når man komuniserer med radioen så snakker dem norsk? Det hadde vært kjempekult. Dem snakker jo allerde : Italiensk , Engelsk , Amerikansk , Fransk og Japansk. NORSK OGSÅ? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hadde vært kult! Burde jo være en smal sak for DICE å få tak i en normann i grilldress på svenske-grensa og dratt'n inn i et lydstudio der borte. De kunne sikkert betalt med svenske kjöttbullar også! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Er vel en mulighet for at d er engelske kommando-soldater man spiller... dvs d snakkes engelsk.. Men dette er selvsagt bare en spekulasjon.. håper det blir skikkelig lillemarsk Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Haha, oblivian! "Jeg går inn!" "Vi mistet kontakt med vår utpost!" "Hjelp! Jeg er truffet!" Btw..når man spiller i Telemark...er det ved Rjukan da? Tungtvanns-greiene? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 mener å huske det var Rjukan, ja. og det blir nok mest sannsynlig engelske folk man spiller. det hadde vært meget tøft med norske stemmer, dog Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 mener å huske det var Rjukan, ja. og det blir nok mest sannsynlig engelske folk man spiller. det hadde vært meget tøft med norske stemmer, dog Uten at eg veit kva som er tenkt i spelet, ville det utan tvil vera mest autentisk med norske stemmar, dersom det er tungtvatn-aksjonen som blir gjengitt. Denne aksjonen var det jo norske soldatar som gjennomførte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne aksjonen var det jo norske soldatar som gjennomførte. sammen med en del briter.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Denne aksjonen var det jo norske soldatar som gjennomførte. sammen med en del briter.. Ikke selve sabotasjen. Det var nordmenn. Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ikke selve sabotasjen. Det var nordmenn. Stemmer. Sjå til dømes denne sida. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hadde vært kult! Burde jo være en smal sak for DICE å få tak i en normann i grilldress på svenske-grensa og dratt'n inn i et lydstudio der borte. De kunne sikkert betalt med svenske kjöttbullar også! hadde de gjort det hadde det jo vært fare for at de dro en skikkeli rusten halv-alkoholisert østfålling, da... nei, takke meg til audition... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg lurer på.. når man får spillet telemark.. er man da norske folk? Så når man komuniserer med radioen så snakker dem norsk? Det blir vel sånn som det alltid er på film, engelsk med tysk aksent Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 vet ikke åssen det er i RTR men i vanilje-BF42 så snakker de jo jaffal engelsk, amerikansk, tysk, japansk og russisk, da... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 norwenglish er jo hysterisk morsomt, da. uansett, det går vel an å lage en liten mod for snurte nordmenn som vil ha norske stemmer. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ...har sendt mail til Dice, og venter fortsatt på svar (noen uker siden) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det var om denne aksjonen i "Gutta på tur"-reprise for noen dager sida tror jeg. Da var det kun norske folk som deltok i action-delen, mens britene styrte dem via radio osv.... ...dessverre var det dårlig vær, så to britiske fly styrta og titalls folk døde i flyulykkene... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 det var norske kommando soldater som tok ut rjukan anlegget, men det var engelsk-ledet operasjon med engelskmenn med mener jeg å huske og da snakket de engelsk, men når de har så mange språk allerede så er det jo ikke umulig at det desverre blir norske stemmer. norsk passer ikke til slike ting, det høres utrolig teit ut. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Var egentlig en 30 britiske kommando-soldater som skulle ødelegge Vemork-fabrikken. De norske hjemmefrontsoldatene skulle fungere som veivisere og få de britiske styrkene trygt ned på bakken. (ordne landingsplass). Da dette ikke funka så fiksa de det sjæl. Ikke en jevla brite var med *stoltoveråværenordmann* Men hadde vøri kult med norske stemmer ja. "Føtte grisen som vi sliter her nå, me trenger litt backup nuh!" Vurderer å kjøpe BF1942 serien.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 men når de har så mange språk allerede så er det jo ikke umulig at det desverre blir norske stemmer. norsk passer ikke til slike ting, det høres utrolig teit ut. Og det gjør ikke japansk? Håper bare de ikke tar med isbjørner og pingviner i de norske brettene Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 pingviner blir vel litt drøyt, ja... husk på at de er svensker, da... de er vel ikke SÅ desorienterte... menneh, jeg synes liksom ikke jeg hører folk fly rundt og skrike "kom igjen, kom igjen, kom igjen!", "jeg trenger forsterkninger!" og "legeee!", det kan i alle fall ikke bli annet enn en dårlig parodi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå