Jompio Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Heisann dere datakyndige brukere! Jeg har nå leitet lenge etter et ordentlig og stilfullt kabinett, nå fant jeg dette Lian Li toweret som er et Big-Tower med rikelig plass til harddisker. Som dere ser på bilde, så er det ikke så veldig mye plass til hovedkortet i det rommet som det er "ment" for å være, og det ser ut til at det kanskje blir for lite for et stort hovedkort og et svært skjermkort. Er dette bare noe det virker som siden kabinettet ellers er såpass svært, eller er det litt for lite plass vist jeg skal kjøre SLI gtx 295 f. eks i seinere tid? Har også et spørsmål angående kjøling/vifte muligheter. Er det et kjølig tower siden det er laget av aluminium selv om det bare er et par vifter installert? Er luftgjennomstrømmingen bra? Setter stor pris på tilbake meldinger! - Jompio Endret 22. januar 2009 av Jompio Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hadde v1200 som er hakke mindre, litt færre disk plasser. Kabinettet er speilvendt, og alt er opp ned i forholdt til vanlige kabinett, bla er cpu nederst... Er ingen viften i toppen, og det gir dårlig kjøling, siden varmluften stiger. Er heller ikke det mest stillegående kabinett. Ville heller valgt en nyere modell eller Antec p182. Om du vil ha et godt og rimelig kabinett kan jeg anbefale dette som jeg selv kjører nå. http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1599144 Endret 25. januar 2009 av FooKer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå