magfa Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Fikk Everglide Giganta musmatte i går, men den er helt ubrukelig sammen med min Logitech Optical MouseMan Wheel . problemet er at musa har et gummi lag på sidene for beddere grep, så når denne gummien tar tak i matta blir det en irretabel brems..... Kan bare glemme å spille med den. kjedelig!!! Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Hvilke spill spiller du da ? Jeg vil ikke anbefale OPTISK mus ! men evergliden fungerer ypperlig med vanlig ballmus ! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 30. september 2001 Forfatter Del Skrevet 30. september 2001 Quote: On 2001-09-30 13:05, Jdronnen skrev:Hvilke spill spiller du da ?Jeg vil ikke anbefale OPTISK mus ! men evergliden fungerer ypperlig med vanlig ballmus ! aldri! om jeg går tilbake til "kulemusa" hehe det er bare at denne musa har et gummi lag. optisk mus fungerer bra på everglide. denne musa er forøvrig en 10'er. synd de ikke passer sammen å jeg som fikk den med unreal turnament logo også..snufs.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Jeg kjøpte en Allsop (ellerno) musemate på elkjøp for 59,- og det er den beste musematta jeg har testa sammen med logitec optical. Annbefaler å teste den Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Er ikke optisk mus laget for at man skal slippe musematten da? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 30. september 2001 Forfatter Del Skrevet 30. september 2001 Quote: On 2001-09-30 17:45, frewrik skrev:Er ikke optisk mus laget for at man skal slippe musematten da? jo, men det kommer jo litt an på hvordan underlag man har da. har selv et gammelt bord som ikke er så bra som underlag. Lenke til kommentar
el-loco Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 om de ikke har forandret designet på mouseman wheel optical, så funker de fint sammen. om du har musen RETT og ikke tilter den til siden er det nix problem. en anenn sak er derimot at musmatta stinker, blir utslitt fort som faen. Lenke til kommentar
Stone Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Hva med mouse Skatez når Microplex får de inn?! Evergliden funker bra på min Logitech Ifeel Optical!! S-O Lenke til kommentar
magfa Skrevet 30. september 2001 Forfatter Del Skrevet 30. september 2001 "om du har musen RETT og ikke tilter den til siden er det nix problem." greit nok det, men har andre ting å tenke på når jeg spiller "hard" unreal turnament eller andre raske spill enn å holde musa RETT. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Jeg har også en Logitec optisk mus og aldri om jeg går tilbake til ei med kule! Jeg har ei helt enkel ensfarget musematte. Den er belagt med stoff (tøy) på oversiden og virker helt supert. Den er forøvrig kjøpt hos El-kjøp og kosta ca 20 kroner :smile: Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Fikk Everglide Giganta musmatte i går, men den er helt ubrukelig sammen med min Logitech Optical MouseMan Wheel . problemet er at musa har et gummi lag på sidene for beddere grep, så når denne gummien tar tak i matta blir det en irretabel brems..... Kan bare glemme å spille med den. kjedelig!!! _________________ Bare ta av gummien på den optical musa de, så slipper du den "irretable bremsen". Jeg tror det vil fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå