mcgroven Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Norske Age of Conan utvikles fortsatt til Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Kanskje Funcom vil tjene på gi det ut til xbox360. Men, jeg tviler Endret 22. januar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kanskje Funcom vil tjene på gi det ut til xbox360. Men, jeg tviler Jeg tviler ikke, siden innholdet allerede er ferdig, er "bare" å porte det over. Koster selfølgelig en del, men skal ikke være mange faste spillere for at de skal tjene det inn igjen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 noken som husker om det har blitt sagt om X360 spillera vil komme på samme servers som PC? trur ikkje det blir en så enorm fordel med pc iforhold til x360 med litt erfaring Lenke til kommentar
Syv Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Digg å spille et MMO av denne typen i sofaen... Får håpe de får til riktig porting av kontroll/kampsystem. Blir nok seperate servere. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 En av bakdelene med å være hekta på mmo er jo at det må spilles mange timer i strekk på en kontorstol. Hvis mmo på konsoll blir gjort riktig skal vi ikke se bort i fra at det kan bli svært populært. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir kjipt med monthly fee ved siden av Gold medlemskapet også Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir kjipt med monthly fee ved siden av Gold medlemskapet også Tja, hvem sa de brukte Live til serverne? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikke smart dette. 360 eiere nekter å måtte betale for spillet OG online tjenesten. Dette kommer til å være siste dråpen som driver spillet rett under. Lenke til kommentar
Be_Aich Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 er det 100% for at det kommer til å koste noe i måneden i det hele tatt? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 er det 100% for at det kommer til å koste noe i måneden i det hele tatt? Er 98% (merk: jeg skriver ikke 99%) sikker på at det kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Håper det ikke blir noe dritt med månedlig avgift. 500,- i året for LIVE er mer enn nok synes jeg. Menmen jeg kjøper nok AoC til 360 hvis det ikke blir månedsavgift. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 MMO's på Xbox funker med Xbox Silver såvidt jeg vet? mener jeg leste det i sammenheng med Final Fantasy MMO Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Selvfølgelig kommer det til å koste noe i mnd å spille Age of Conan, kan aldri tro X360 brukere skal slippe unna når pc brukere må betale. Dem skal jo tross alt tjene penger for å videreutvikle spillet også. Er mange hindre for at X360 versjonen skal bli en suksess. * Lagring plassen på dvd er for liten, spillet er vel idag på 2 plater til pc. Noe som vil gjøre kostnadene for Funcom større siden Microsoft skal faktisk ha mer penger om spillet er på 2 plater. * Det er 99% sikkert at spillet kommer til å koste en snau hundrelapp i mnd, X360 eiere som faktisk må betale for å spille online kommer til å like dette lite. * Mus og tastatur støtte om Funcom ville ha dette er ikke like enkelt som på PS3 da X360 ikke har støtte for Bluetooth. Om spillet hadde kommet til PS3 derimot...den er gratis å spille online på, støtter det meste av mus og tastatur via Bluetooth og Bluray hadde svelget hele spillet i et gulp. Jeg mener spillet hadde hatt mye større kjangs for suksess på PS3 en X360 da begrensningene på X360 bare blir tydeligere og tydligere for vært spill som kommer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Ja enig. Sony legger bedre til rette for mmo spill på konsollen sin. Eneste problemet med ps3 er vel at det er litt vanskeligere å utvikle til, så de måtte kanskje ha forandret en del i koden elno sånt (har ikke greie på det). Fra pc til 360 så kan de jo "nesten" bare porte spillet. Endret 22. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja enig. Sony legger bedre til rette for mmo spill på konsollen sin. Eneste problemet med ps3 er vel at det er litt vanskeligere å utvikle til, så de måtte kanskje ha forandret en del i koden elno sånt (har ikke greie på det). Fra pc til 360 så kan de jo "nesten" bare porte spillet. Ja dessverre for PS3 så er det mye enklere å porte over til X360. Men det skal bli spennende uansett å teste Age of Conan på konsoll, jeg vet jeg gleder meg ihvertfall Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan PC- og Xbox-spillerne spille sammen på samme server, eller har de skilt plattformene fullstendig? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ja enig. Sony legger bedre til rette for mmo spill på konsollen sin. Eneste problemet med ps3 er vel at det er litt vanskeligere å utvikle til, så de måtte kanskje ha forandret en del i koden elno sånt (har ikke greie på det). Fra pc til 360 så kan de jo "nesten" bare porte spillet. PS3 støtter ikke Direct X, tar ikke jeg mye feil er spill til den satt opp i openGL og lignende. Og det værste er jo at PS3 spill er ganske sikkert portbare til GNU/Linux og Mac Noen bude ha gjordt det De måtte ha bytter ut motor og så rescripta gasnke mye og så bugfiksa så det som er porta blir spillbart. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) En av bakdelene med å være hekta på mmo er jo at det må spilles mange timer i strekk på en kontorstol. Hvem har sagt at du ikke kan strekke en kabel fra pc'en til tv'en? Endret 23. januar 2009 av Pestilence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg