Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei. Tok en titt under forhuden nå nettopp og oppdaget at det var en god del rusk og 'kukost' (mangel på bedre ord) der. Jeg er usikker på hvordan jeg får fjernet dette og generelt holde penisen ren for alt av rusk og sånne greier siden man er så følsom der. Prøvde å plukke en 'bit' av med fingrene, men kom borti selve hodet og fikk tidenes rykning. Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Må være lov å spørre hvor ofte du dusjer. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 spyl av med vann i dusjen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dusjer to ganger om dagen. Skal prøve å spyle det av med vann, men tror jeg må gjøre det i en vask siden trykket i dusjen er for sterkt. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du må spyle under forhuden hver gang du dusjer, det er viktig. Ellers får du masse bakterier, rusk og kukost der. Bare å skru ned på trykket det og heller spyle litt lenger så går det greit det. Kan fint spyle pikken med fullt trykk jeg . Lenke til kommentar
Nashbar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 er vel bare å vaske den som om det var en hvilken som helst annen del av kroppen =) untatt hvis du bruker sånnt rivjern under føttene da, det skal man vel ikke anbefale å bruke på snoppen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) + Endret 22. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 du bør dra ned huden også vasker du grundig med såpe også må du huske og skylde ut såpa med varmt vann Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ekstra skånsom såpe er også en god ide Men ja, skjønner meg ikke på foreldre som ikke lærer ungene dette fra en svært tidlig alder. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Enkelte ting i verden må en bare finne ut selv, Pivotal. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ekstra skånsom såpe er også en god ide Men ja, skjønner meg ikke på foreldre som ikke lærer ungene dette fra en svært tidlig alder. Vil det si at det ikke er alltid lurt å vaske den med vanlig dusjsåpe da? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Blir du tørr og sår av å bruke vanlig dusjsåpe er det ikke lurt nei, men har du brukt vanlig dusjsåpe der uten problemer så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hallo? Hvem er det som ikke vet hvordan man skal vaske pikken sin? Hvor mye iq trenger man liksom... Burde jo være like opplagt som å spise. Eh? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg bruker ikke noe spesiell såpe jeg, spyler med vann og vasker med vaskeklut jeg.. Ren som ett gull etter det. hehe.. Men nå er det vell ett par andre områder som kan spille inn hvor lett det er og gjøre ren når det kommer til forhuden og sånt.. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 DrCoxyCox: Ikke slike ting iallefall. Foreldre som er for flaue over en sånn liten enkel ting til å lære ungen ordentlig hygiene og samtidig hjelpe dem å unngå problemer burde skjemmes. Shepards: Vel, det er ikke direkte skadelig, men det er bedre for huden der å bli vasket med mildere såpe. Huden er tynnere og tåler mindre. I tillegg minsker sjangsen for infeksjoner og lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Drar bak forhuden og spyler der også, trodde det var en selvfølge for alle. Men du er jo bare 14, så..hvis du lår sånt ligge lenge kan du få betennelse og mye kløing. Hvis det er for mye trykk får du heller skru ned trykket når du vasker nedentil. Eller holde dusjen langt unna. Endret 23. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå