manet44 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg og noen kompiser skal arrangere et middels stort lan med 50+ deltakere, og vil derfor ha Bawls. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i, evt hva det koster? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vist du søker på google så finner du lett ut at det er mangene andre som lurer på det same. Etter det som eg forstod så selger dei det ikkje, det går heller ikkje ann å kjøpe fra utlandet. Lenke til kommentar
nih Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.thinkgeek.com/caffeine/drinks/2818/ Her selger de bawls til 350kroner for en kasse med 24 flasker, dog er jeg usikker på hvor mye tollen skal ha ekstra for dette, og om det går igjennom i det hele tatt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bawls er ikke lov å selge i Norge. Derfor de ble gitt bort sammen med _et hvert kjøp_ på TG for noen år siden. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bawls er ikke lov å selge i Norge. Derfor de ble gitt bort sammen med _et hvert kjøp_ på TG for noen år siden. Nja. Det er litt forskjellige ingredienser som brukes i forskjellige land. Det er et firma som har avtale på import av Bawls til Norge. De hadde avtale med Narvesen tror jeg det var, i tillegg til en avtale med Geekstuff.no, som hadde avtale på salg til datatreff. Når firmaet mistet avtalen med Narvesen gadd de ikke å importere lenger, og Bawls ble dermed ikke tilgjengelig i Norge. Daglig leder i Geekstuff er også styreleder i Polar Interesseorganisasjon (PolarParty.no), og de hadde vervekampanje på TG04, hvor de ikke kunne selge Bawls (kommersiell aktivitet på TG er ikke lov uten godkjenning av arrangørene, og det koster ganske mye penger å få lov til å ha stand der når det er kommersielt), men i stedenfor ga bort gratis bawls, mot at du ble medlem i Polar Interesseorganisasjon (medlemsprisen var tilsvarende prisen på bawlsen). Det er fult lov å selge Bawls i Norge, men du må gå via importøren som ikke gidder å importere fordi det ikke er nok kunder... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Er da mange lokale lan her jeg bor der det selges Bawls i massevis. (Mange som i ett som hadde sitt siste år i 2007 og ett som har sitt siste år nå i 2009. ) Endret 2. februar 2009 av Andeby Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er rett som ein seier her, at dei som importere Bawls til Norge har gitt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå