Haughty Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Ettersom jeg endelig kom inn i betaen for en ukes tid siden har jeg hatt det veldig moro med det, men kunne vært greit å kjørt opp noen form for venneliste fra norge hvor man kan finne noen gjevngode og trene duels etc med. Derfor tenkte jeg jeg skulle benytte anledningen til å kjøre ut en slik liste og holde den oppdatert. Så om dere skriver navn og skill lvl, type : haughty : og en til fem stjerner, Q tegn e.l til å beskrive ca hvor du er ferdighetsmessig =) Jeg har også en 6-7 invites liggende, så om noen mangler kan de sende meg en PM så skal jeg sende ut til det er tomt. -Spillerliste- Navn__-__ Skill Haughty - 'Q'Q'Q' BrokenTomato - 'Q'Q' Endret 25. januar 2009 av Haughty Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 BrokenTomato - Ikke veldig god. Rater meg selv til 2x stjerner. 'Q'Q' Spiller ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Håper jeg får invite elsker quake Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Invite prettyplease? Er relativt god i deathmatch spill. Lenke til kommentar
Per O. Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hadde vært utrolig kult med en invite :> Lenke til kommentar
Haughty Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Aner ikke hvorfor, men etter updaten ble alle invitsa mine dratt tilbake. Så akkurat nå er det 0, men antar de kommer tilbake snart. Så sender ut når de er tilbake igjen =) -e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå