Lifeform Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Trykker på "close ad"? Det var jo så latterlig enkelt at hvem som helst kunne gjort det! Ellers så har dere ikke lov å skrive sånt som dette i tråden min Hold dere til emnet og gi meg kvalitetshjelp :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Huffa meg....1. Hva er sammenhengen mellom 3PM siden og Amotor?? Du er klar over at amotor mister MYE troverdighet ved å være linket sammen med det forumet?? Har du allyse's velsignelse til å ha den store amotor-banneren helt nederst? Kan du forklare meg hva du mente med dette? 3PM? Har aldri hørt om det før. Troverdighet? wtf? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kan du forklare meg hva du mente med dette? 3PM? Har aldri hørt om det før. Troverdighet? wtf? Fra signaturen til uranus: Forumet er best! Sjekk ut www.3pm-musikk.tk Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Jeg mente ikke at mitt forum var best!! Mitt er jo dritt dårlig. Jeg trenger forresten hjelp å lage til ny forum i php. HW forumet og amotor er best! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har et knall bra forum oppe nå... http://menkroms.mine.nu/forum Take a look ! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Har et knall bra forum oppe nå... http://menkroms.mine.nu/forum Take a look ! Fin den der. Kan du hjelpe meg med å lage ny? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Dette er noe jeg ikke skjønner...hvorfor i all verden skal plutselig alle ha et forum på hjemmesidene sine!? Jeg mener...wtf? Ingen kommer jo noen gang til å poste noe der! Åh! Er så lei fjortisser med .tk adresser og de wannabe forumene sine! Finn på noe nytt! Lenke til kommentar
dms Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Dette er noe jeg ikke skjønner...hvorfor i all verden skal plutselig alle ha et forum på hjemmesidene sine!? Jeg mener...wtf? Ingen kommer jo noen gang til å poste noe der! Åh! Er så lei fjortisser med .tk adresser og de wannabe forumene sine! Finn på noe nytt! Vel talt Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Dette er noe jeg ikke skjønner...hvorfor i all verden skal plutselig alle ha et forum på hjemmesidene sine!? Jeg mener...wtf? Ingen kommer jo noen gang til å poste noe der! Åh! Er så lei fjortisser med .tk adresser og de wannabe forumene sine! Finn på noe nytt! Hear ye! Hear ye! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Ikke alle "fjortisser" har råd til å kjøpe domenenavn osv da. Men jeg har tenkt til å kjøpe et snart da. Men jeg vet ikke helt hva adressa skal være. Grunnen til at jeg vil ha forum er for at mine evnner som bor i Skien, Porsgrunn skal kunne ha et forum sammen på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå