uranus Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Holder på å lage phpBB forum!!! jeg skal skrive en link her snart når den er ferdig, men i mellomtiden kan jo dere skrive om deres egne websider og forum Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 !!! = !! for mye. Det var litt "SPAM" syntes jeg. Jeg har prøvd å lage phpBB, men jeg klarte det ikke med min server. Så jeg har denne isteden: http://pub99.ezboard.com/b3pm30738 Man trenger ikke å være registrert for å bruke den nå. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 phpBB er allerede laget, så jeg vet ikke hva du skal oppnå med å lage det på nytt... Sette opp et phpbb forum er en annen sak... :wink: Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har prøvd å lage phpBB, men jeg klarte det ikke med min server. Så jeg har denne isteden: http://pub99.ezboard.com/b3pm30738 Man trenger ikke å være registrert for å bruke den nå. Litt for mørkt, og kjedelig! phpBB2 har flere themes og mer grafikk. YaBB er også et bra forum med bra grafikk. Så det.. så Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 phpBB er allerede laget, så jeg vet ikke hva du skal oppnå med å lage det på nytt... Sette opp et phpbb forum er en annen sak... :wink: Må alt være så perfekt for deg eller?! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 !!! = !! for mye. Det var litt "SPAM" syntes jeg. Jeg har prøvd å lage phpBB, men jeg klarte det ikke med min server. Så jeg har denne isteden: http://pub99.ezboard.com/b3pm30738 Man trenger ikke å være registrert for å bruke den nå. Bruk for all del phpBB ... ezboard suger.. + du drukner i reklame... www.polarhome.com gratis støtte for php og mysql Det er alt du trenger + at du leser korsen dritten funker Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hvorfor skal du ha et forum!? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hei Jeg fikk følgende meldinger når jeg prøvde å installere PHPBB selv... Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user: '[email protected]' (Using password: NO) in /home/sites/SITENMIN/www/forum/db/mysql4.php on line 48 Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/sites/SITENMIN/www/forum/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/sites/SITENMIN/www/forum/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Critical Error Could not connect to the database Noen som har snøring? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har du konfigurert det riktig da? Ser ut som at du ikke bruker passord (?). Ligger databasen i localhost eller på en ekstern server? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg har dette oppe. www.switchforum.tk MEN det er jo bare en gratistjeneste på nettet Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har prøvd å lage phpBB, men jeg klarte det ikke med min server. Så jeg har denne isteden: http://pub99.ezboard.com/b3pm30738 Man trenger ikke å være registrert for å bruke den nå. Litt for mørkt, og kjedelig! phpBB2 har flere themes og mer grafikk. YaBB er også et bra forum med bra grafikk. Så det.. så Er det gratis? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har du konfigurert det riktig da? Ser ut som at du ikke bruker passord (?). Ligger databasen i localhost eller på en ekstern server? Mener jeg har gjort det meste riktig. Jeg fikk beskjed fra webhotellfirmaet mitt at alt ble confa i en .cfg-fil på forumet, og at man innlysende måtte inn der å konfe, men dette stemmer vel ikke eller hur......? (det ligger forøvrig eksternt...) Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg er forøvrig helt (!) fersk på MySQL, og har ikke snøringen hva jeg gjør på, men jeg tror ihvertfall jeg har oppgitt detaljene for databasen og innlogging til denne korrekt! Må jeg sette CHMOD på underkatalogen i forumet også kanskje? Kan det være dette som er problemet...? Har også hatt problemer med å konfe et Perl-script, men dette får jeg komme tilbake til i en annen tråd... Hilsen Lifeform Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg har dette oppe: Dataforum.tk og så har jeg lagt ut de siste nyhetene under menyen på denne siden. Funker fint! Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har noen lyst til å snakke i et forum med andre så prøver jeg å sparke i gang et. Er i startfasen ennå men registrer deg og begynn å poste topic og svare så skal jeg bygge ut mer.Forslag sendes til [email protected] www.mendooze.tk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Er dere ikke på et forum alrede kansje? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Dårlig reklame bendooze Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Huffa meg.... 1. Hva er sammenhengen mellom 3PM siden og Amotor?? Du er klar over at amotor mister MYE troverdighet ved å være linket sammen med det forumet?? Har du allyse's velsignelse til å ha den store amotor-banneren helt nederst? 2. Grusomme farger... 3. Linkene på venstresiden er jo helt på trynet.. 4. Hvorfor oppdateres siden av seg selv?? Da dukker forresten den egentlige lycos-adressen til forumet opp også, med tilhørende reklame. Sorry for å komme med kritikk, men dette var ikke bra altså... Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 bruk denne linken isteden http://mendooze.tk.board.dk3.com Noen som vet hvordan jeg får vekk den irriterende reklamen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå