endtrax Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 I denne tråden kan du fortell om morsomme historier fra ditt liv Da får vel jeg starte da:P Det var med håndball-laget på en cup i Sverige. Vi satt fire gutter på en benk midt mellom to baner og ser på en jentekamp o.0 Plutselig kommer det 2 digge svenske jenter bort til oss og lurer på om vi vil ha "puss"? Vi forstod ikke hva faen det var og du spurte om de skulle vise: De jentene kysser hverandre og han ene på benken blir helt vill! Ojoj roper han høyt, jentene spør om vi blir med en tur til en park utenfor hallen og vi vil selvfølgelig være med! Men akkurat når vi er på vei ut av hallen, kommer trener vår og sier at vi må begynne å varme opp til neste kamp.. Alle vi tenker f**n i hel**te og jentene skjønner at vi må bli der og de forsvinner.... Han ene (han som ropte ojoj) var så forbanna under kampen at han dunka inn 12 mål!! Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Det var en gang læreren min begynte å tegne meg i ansiktet uten at jeg ville... Hadde heller ikke gjort noe grusomt. Litt merkelig, men litt artig i ettertid. Endret 22. januar 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Satt på en benk med noen andre i åttendeklasse. Det var mange tøffinger der som røyka, men pluttselig kom en lærer så alle begynte å gjemme røkyen. Læreren står og ser på tøffingene da det pluttselig begynner å ryke opp fra ermet til en jente. Var kanskje ikke så lurt å gjemme røyken i genseren? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg skulle ta heisen, og når den åpnet seg var jeg og noen venner veldig ivrig etter å løpe inn i heisen for å komme vekk fra en som hele skolen hater som tror hun er venn med alle. Da åpner heisen seg mens vi står og ser på henne, jeg står fremst og skal løpe inn men da snubler jeg og detter inn i heisen. Blir liggende å ha latterkrampe da jeg forstår at heisen er stappet full og alle står og ser på meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå