andymann Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Good day! Jeg har lastet ned betaen til Windows 7 (jepp, lovlig), og vurderer sterkt å oppgradere. Men jeg lurer på: Vil alle filene på min PC fjernes når jeg installerer 7? for jeg har ikke ekstren harddisk... Setter pris på svar Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tror nok det gjør det. Har W7 og vurderer å innstallere det, men: "what's the point"? Det varer jo bare til en plass i august og da må du tilbake til gamle crappy vista Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg installerte fra XP til Windows 7 og ingen av filene min forsvant. De endte opp i en mappe på HDD kalt Windows.old Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du må ha SP1 installert. Vista eller XP? Hey! TCi? Leste at du trakk deg som moderator, men du holder fortsatt med? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Vista. Henger her fortsatt, men ikke like mye som før. Endret 22. januar 2009 av TCi Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg vil ikke anbefale å oppgradere fra vista til win7. Heller fraråde det på det sterkeste! Regner med du har en cd brenner eller dvd brenner....brenn ned en backup av filene dine og formater og installer fra scratch...kansje en fin mulighet til å lage 2 partisjoner og da! Enhver oppgradering fra en versjon til en nyere BØR du installere fra scratch...Ellers henger gammelt dritt med i register og filer etc... I værste fall så får du blåskjerm og får ikke tilgang til filene dine i det hele tatt.... Endret 22. januar 2009 av Uffda Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Uavhengig om man oppgraderer eller legger inn et OS fra scratch bør man ta backup først. En oppgradering skal teoretisk sett ikke gjøre noe med filene dine, men ting kan skje. Føre var, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå