mxman Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kjøpte en wd mybook 2 på 1tb, som kom i posten idag. Plugga i å får opp unknown device i device manger + plussfeilmelding som jeg ikke husker helt hva det sto, noe om at man ikke kjente i igjen enhetene eller noe. Kjører windows xp sp3 på en litt eldre pc. 939socket, abit kn8sli hovedkort. Tenkte kanskje det kunne ha noe med driver til hovedkort å gjøre ? Hvilke driver er det jeg må laste ned da ? Må jeg oppdatere bios ? har ikke lyst til det da mine datakunnskaper er begrenset Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Kjøpte en wd mybook 2 på 1tb, som kom i posten idag. Plugga i å får opp unknown device i device manger + plussfeilmelding som jeg ikke husker helt hva det sto, noe om at man ikke kjente i igjen enhetene eller noe. Kjører windows xp sp3 på en litt eldre pc. 939socket, abit kn8sli hovedkort. Tenkte kanskje det kunne ha noe med driver til hovedkort å gjøre ? Hvilke driver er det jeg må laste ned da ? Må jeg oppdatere bios ? har ikke lyst til det da mine datakunnskaper er begrenset Er dette en ekstern USB disk ? prøv en annen usbport ? sjekket at alle kontaktene er i? Prøvd en annen USB kabel ? Mine eksterne disker oppfører seg av og til på den måten og da er det som regel en kabel som har løsna eller at den eksterne disken har hengt seg opp på en eller annen måte. Pleier dobbelt sjekke kontakter og av og på med poweren Driverne for usb blir vel installert automatisk så det skal normalt ikke være ett problem Bios har ingen ting med dette problemet å gjøre, i allefall såvidt jeg vet Endret 22. januar 2009 av Phyltre Lenke til kommentar
mxman Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 En dårlig festet kontakt ja *rødme* Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 En dårlig festet kontakt ja *rødme* Er fort gjort godt det ordna seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå