Suppelars2k Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 På mitt Ati Radeon 9700 PRO, (vet ikke merket, kom i en dell maskin) står dette på rambrikkene: SAMSUNG 235 K4D26323RA 6C2A WFO239FB Korea Noen som kan hjelpe meg å tyde hva slags ram jeg har på kortet, tenker da spesiellt på N/s osv... Anyways, er dette god ram på et skjermkort? Har det som viser seg å være Revisjon A 01 av kortet, noen som vet om det er godt overklokkingspotensiale? Lenke til kommentar
space17 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Et enkel søk i Google tar deg raskt til Samsungs-side der du putter inn koden du finner på chipen. Finner da siden http://www.samsung.com/Products/Semiconduc.../K4D26323RA.htm Der står det at minnet ditt skal tåle 350MHz (700 MHz DDR), og er da 2.8 ns. Hvor godt det er til å overklokke vet jeg ikke, men det eneste veien til å finne det ut på er å teste det..... space Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 På mitt Ati Radeon 9700 PRO, (vet ikke merket, kom i en dell maskin) står dette på rambrikkene: SAMSUNG 235 K4D26323RA 6C2A WFO239FB Korea Noen som kan hjelpe meg å tyde hva slags ram jeg har på kortet, tenker da spesiellt på N/s osv... Anyways, er dette god ram på et skjermkort? Har det som viser seg å være Revisjon A 01 av kortet, noen som vet om det er godt overklokkingspotensiale? tviler på at det står et 6 tall på rammen der, det skal stå GC2A ikke 6C2A det er 2,8ns samsung ram, med andre ord, bra ram. har de brikkene selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå