Reeve Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Om få strakser kommer mamma hjem med ehn ni uker gammel labrador retriever-valp. Gleder meg! Har aldri hatt hund før. Men lurer på hvordan det kommer til å gå med de to kattene våres. De klarer vel å tilpasse seg. ^^ Endret 22. januar 2009 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer, det blir nok kos! Kom med bilder da Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Forresten, noen som har noen gode hundenavn? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dyret? Er ikke noe som å få en hund i hus Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe, thx, hadde tenkt å gi deg en liten preview på msn Adrian, men glemte det. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gjør ikke noe, h*n var jo AWESOME! ^______________^ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Det er nok en gutt. EDIT: Håper ikke mods sletter for bilde av kjønnsorgan. :!: Endret 22. januar 2009 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vær ytterst forsiktge med å lette opp hunden i beina slik dere gjør på bilde 5, da leddene til så unge valper ikke er ferdig utviklet og kan få varige skader av for mye slike bevegelser... Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Grattis!! - Labrador e forøvrig de beste hundene ^^, Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Takk for den påminnelsen. Vi er generelt forsiktige med at den bruker bakbena for mye. Vi bærer den også opp og ned alle trapper og andre steder. Min mor hadde en labrador da hun var liten, og den måtte avlives pga. hofteproblemer. Den var riktignok nokså gammel da de måtte det, men allikevel. 1 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Dæven og søt Må være kos med en hund for første gang. Lenke til kommentar
Dalla90 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 for en fin hund! jeg er dessverre allergisk, så jeg må holde meg et stykke unna hunder Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Takk for den påminnelsen. Vi er generelt forsiktige med at den bruker bakbena for mye. Vi bærer den også opp og ned alle trapper og andre steder. Min mor hadde en labrador da hun var liten, og den måtte avlives pga. hofteproblemer. Den var riktignok nokså gammel da de måtte det, men allikevel. Okei, men det er hvert fall fint at dere har litt peiling på rasen dere har kjøpt! Lykke til videre da, har dere funnet et navn enda? =) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har netopp fått hund jeg også, som også er 9 uker gammel og også er en svart labrador Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ja, eller delvis. Vi har et par som mener han skal hete "Strada", men jeg liker det ikke. Så får se hva som skjer. PS: head_hunter er min lillebror. (men jeg er ganske så nøyaktig seks ganger kulere enn han! Se postcount. Endret 27. januar 2009 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nydelig hund Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå