Gå til innhold

Fått hund i dag! 9 uker gammel svart labrador

Reeve

Anbefalte innlegg

:w00t:

Om få strakser kommer mamma hjem med ehn ni uker gammel labrador retriever-valp. Gleder meg! :p Har aldri hatt hund før. Men lurer på hvordan det kommer til å gå med de to kattene våres. De klarer vel å tilpasse seg. ^^

Endret av _Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for den påminnelsen. ;) Vi er generelt forsiktige med at den bruker bakbena for mye. Vi bærer den også opp og ned alle trapper og andre steder.

Min mor hadde en labrador da hun var liten, og den måtte avlives pga. hofteproblemer. Den var riktignok nokså gammel da de måtte det, men allikevel. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Takk for den påminnelsen. ;) Vi er generelt forsiktige med at den bruker bakbena for mye. Vi bærer den også opp og ned alle trapper og andre steder.

Min mor hadde en labrador da hun var liten, og den måtte avlives pga. hofteproblemer. Den var riktignok nokså gammel da de måtte det, men allikevel. :)

Okei, men det er hvert fall fint at dere har litt peiling på rasen dere har kjøpt! :D

Lykke til videre da, har dere funnet et navn enda? =)

Lenke til kommentar

Ja, eller delvis. Vi har et par som mener han skal hete "Strada", men jeg liker det ikke. Så får se hva som skjer. :)

PS: head_hunter er min lillebror. (men jeg er ganske så nøyaktig seks ganger kulere enn han! ;)Se postcount.

Endret av _Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...