jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Jeg har en datamaskin (windows xp) og lurer på om det finnes et produkt som gjør at du kan styre lysstyrke på lys, eller en slags digital dimmer som du kan kople til data med usb og styre strømmstyrke med et dataprogram (kan programere, så trenger egentlig ikke å følge med program så lenge man kan programere det inn selv). Helst ikke for dyrt, og gjene med flere outputs slik at jeg kan styre flere forskjellige lys, men det er ikke nødvendig. Vet noen om det finnes et skikt produkt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
per_skrul Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei!Jeg har en datamaskin (windows xp) og lurer på om det finnes et produkt som gjør at du kan styre lysstyrke på lys, eller en slags digital dimmer som du kan kople til data med usb og styre strømmstyrke med et dataprogram (kan programere, så trenger egentlig ikke å følge med program så lenge man kan programere det inn selv). Helst ikke for dyrt, og gjene med flere outputs slik at jeg kan styre flere forskjellige lys, men det er ikke nødvendig. Vet noen om det finnes et skikt produkt? På forhånd takk. se her http://www.kemo-electronic.de/en/home/index.htm Endret 22. januar 2009 av per_skrul Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Takk for tips! Eneste problem med siden over er at man (etter hva jeg forsto) måtte være bedrift for kjøp. jeg er privatperson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå