Phingoc1 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hei. hvordan formaterer jeg min HTC Touch Diamond? Den har begynt å bli treg, så tenkte jeg skulle slette alt som er på den og se om den blir noe bedre. alt på telefon skal slettes, men ikke på sim kort. også har jeg sett at noen har overclocka sin HTC Touch telefon, og lurer på hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er vel bare å ta en factory reset, eller hard reset, husker ikke helt hvordan man gjør det, men du må holde den røde knappen ved stylusen inne samtidig som du holder volum ned eller noe sånt. Fant denne. HARD RESET Ellers er det bare å sjekke xda-developers. KLIKK LINK Der finner du det meste om HTC telefonene.. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan sikkert vurdere å oppgradere til 2.03-versjonen av ROM'en og, siden den netopp er kommet. Den er betydelig kjappere enn den som fulgte med. (de forrige versjonene var 1.37, 1.93 og 1.97). sjekk på HTC sine nettsider under support. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan sikkert vurdere å oppgradere til 2.03-versjonen av ROM'en og, siden den netopp er kommet. Den er betydelig kjappere enn den som fulgte med. (de forrige versjonene var 1.37, 1.93 og 1.97). sjekk på HTC sine nettsider under support. Av radio eller rom? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan sikkert vurdere å oppgradere til 2.03-versjonen av ROM'en og, siden den netopp er kommet. Den er betydelig kjappere enn den som fulgte med. (de forrige versjonene var 1.37, 1.93 og 1.97). sjekk på HTC sine nettsider under support. Av radio eller rom? I den nye offisielle ROM'en (2.03 som nevnt) er radio 1.09.25.23 inkludert i RUUen (Rom Upgrade Utility). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå