Sarah Beate Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 (endret) ... Endret 29. august 2007 av Sarah Beate Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei Sarah! Om kameraet er bra, eller ikke, kommer litt an på hva du skal bruke det til. :smile: Merket er helt ukjent for meg, så jeg kan ikke svare på om det er bra optikk,eller ikke. Men.... som sagt... spørs hva du skal bruke kameraet til. 3.1 MegaPiksler... er respektabelt da. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 TFT er den vanligste typen av LCD skjerm. Oppløsningen er bare 2 megapiksler, interpolert til 3. De bildene jeg så på internett var ikke spesielt klare heller. Kameraet har også CMOS brikke som i billige kameraer bruker å være lyssvake med dårlig dynamisk omfang. Ta en titt i prisguiden: http://pris.akam.no/vis_kategori.php?kateg...thumbnails=true For eksempel Olympus Camedia C-150 vil være litt billigere med forventet betraktelig bedre kvalitet når det kommer i mai. Fujifilm FinePix A202 vil nok også være et tryggere valg i den prisklassen. Det lureste er å satse på kjente navn som Canon, Olympus, Nikon og Fujifilm. Da er man ganske sikker på at man ikke får et elendig kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå