Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Beste kredittkort/rabattkort for bensin?

P0nduz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var diskutert i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=bensinkort

Mulig ting har endret seg på over 1 år.

Tror alle bensinkjedene har sine egne kort. I tilleg har feks coop et kort du kan sette inn før kredittkortet og slik få medlemspoeng/rabatt på bensinen og (trur eg). Mulig det er samme for trumf. Lurer på om NAF har et slikt kort også.

Jeg fyller på statoilstasjone med cresco og coop-kort, tror ejg har funnet ut at det er det som betaler seg best for meg (har gått bort fra statoilkort). Mulig noen kan sette opp et bedre regnestykke.

Lenke til kommentar
Hei

Merker at jeg bruker veldig mye penger på bensin uten og få så mye igjen. men hvilke kort vil gi meg mest igjen for pengene jeg fyller vet at cresco har et bensinkort men er det flere?

Jeg bruker kash visa. De gir 4% på alt man kjøper på en bensinstasjon. Og det gjelder på alle bensinstasjoner. Bruker ikke kortet til noe annet enn bil, så det gir meg en god oversikt over bilutgiftene mine.

Lenke til kommentar
Sett på dette kash kortet men er enda et år igjen til jeg kan få det:( men er kanskje greit og bestille dette når jeg kommer så langt?

Eller finnes det andre alternativer eller kombinasjoner av flere kort jeg kan gå for?

Det var synd at de hadde 23-års grense. Jeg snakket med dem for en tid tilbake ang dette, men det var ikke muligheter for å omgå denne regelen. Ikke at det har så mye å si da jeg har Cresco fra før, med bortimot like gode betingelser.

Lenke til kommentar

Cresco har jo en grense på 1000 kr i bonus såvidt jeg vet og jeg får glatt over dette i løpet av et halvt år. så derfor er det bare og glede seg til man kan få cash som ikke har noen begrensing såvidt jeg vet:) men ellers er jeg veldig fornøyd med cresco og har alle kort fra de:)

Lenke til kommentar

Sakset fra Kash.no: Maksimal samlet rabatt for de til enhver tid siste 12 måneder er kr. 1.500,-.

Og Cresco Car: Rabatten på bruk av Cresco Car på bensinstasjoner er begrenset oppad til en omsetning pålydende kr 25.000,- pr. år. For omsetning over dette gis det ikke rabatt.

Drivstoff for 25 tusen er jo tross alt en del da. Handel for 25 tusen gir 1000,- i rabatt som er maksimalt per år. Ser ut som en bedre løsning med Kash da, for de som kan få det. 23-års grense, forstå det den som kan.

Lenke til kommentar

Nå handler jeg drivstoff for mellom 35 000 og 45 000 i året da litt avhengig av hvor mye jeg jobber utenfor hjemmet i helger osv.. men bør vel bare velge en sammensetning av cresco car og kash når jeg får det så får jeg maksimal rabatt på tilsammen 2500 kr + trumf og da begynner det og bli litt penger tilbake igjen:)

Lenke til kommentar
Jeg fyller på statoilstasjone med cresco og coop-kort, tror ejg har funnet ut at det er det som betaler seg best for meg (har gått bort fra statoilkort). Mulig noen kan sette opp et bedre regnestykke.

Dette er ikke mulig. Prøvd selv, får opp melding om ugyldig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Dette er ikke mulig. Prøvd selv, får opp melding om ugyldig kombinasjon.

Det har du faktisk helt rett i. Jeg fikk dette tipset fra noen, men det funker ikke. Opplevde det samme som deg.

Når jeg skrev over at "jeg fyller", så betydde det at jeg hadde skaffet meg begge kortene og neste gang ville fylle med de, men man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...