Gjest Guest_karl_* Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ja, hvordan liker jenter å bli overrasket? noen tips? noen med erfaring? og hva kan jeg kjøpe som overraskelser.. hva liker jenter der? og for ei som aldri har brukt leketøy, noen tips til overraskelser å kjøp til henne innen det emne? TAKK Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Fikk veldig lyst å skrive "smør den inn med vaseling og snik den inn bak mens hun sover", men det overlater jeg heller til brutal_mann å skrive, han dukker vel kanskje opp. Jeg ville begynt enkelt. Det finnes noen små vibrerende egg. Jeg ville begynt der: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?aid=9072816 Det er enkelt, greit, godt og relativt lite skremmende (kontra en stor taggete vibrator som blinker og betjener 3 hull samtidig). Endret 22. januar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg tror kondomerietleker er noe dere bør kjøpe sammen, eller hun alene. Det kan virke skremmende for mange. Kjøp lekkert undertøy. Korsett og strømpeholdere Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Turtlis: hvorfor det? er da mange jenter som vil sette stor pris på sånt. Vibrerende egg er en god ide og om dere er litt lekne så kan dere jo prøve dere på et trådløst egg som dere kan ha det morro med utenfor huset også Ellers så er det ganske morro å kjøpe en "make your own dildo set". Dere burde helst være to om å lage det, men det er veldig kjekt foreplay samtidig som hun får en fin gave. Flott å ha om du reiser vekk i blant eller lignende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg veit ikke helt om jeg får lov til å dele ting fra soverommet til meg og dama så vet ikke helt om jeg skal skrive hvordan jeg har overasket henne og reaksjonen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Snoker hun på forumet da? Det hun ikke vet har hun ikke vondt av! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hun har aktiv bruker her. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 l4r5: Du får spørre henne Juan: Hehe, høres ikke dumt ut det der. Men om man skal gjøre sånt så er det viktig å vite hvilke fantasier dama har slik at man ikke prøver seg på å oppfylle en fantasi som hun ikke har Lenke til kommentar
b00n Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 "Rape is such a nasty word, let's call it suprise sex!!! ;P " Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 boon: Har jenter som liker playrape jeg. Med andre ord like å bli voldtatt av noen de kjenner (mer eller mindre avtalt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg veit ikke helt om jeg får lov til å dele ting fra soverommet til meg og dama så vet ikke helt om jeg skal skrive hvordan jeg har overasket henne og reaksjonen. Jeg tor vi skal holde det for oss selv. Og dersom det er snakk om ei som aldri har brukt leketøy så høres det ut som det kanskje er et litt "stort steg" til det du hadde tenkt å fortelle. Men vet ikke hva de har drevet med da. @Trådstarter: Vet du noe om fantasiene hennes? Hvis ikke kan du kanskje spørre om dere kan fortelle litt om fantasiene deres til hverandre, eller om hun kunne tenkt seg å skrive en novelle/tekst hvor hun beskriver litt fantasier? Så får du dermed litt mer peil på hva hun fantaserer om og kan overaske henne en gang når hun minst venter det. Endret 25. januar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er du og L4r5 sammen? I didn't know! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå ble jeg også nyfiken her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg