Alexander79 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=91894 Noen som har noe kunstruktiv kritikk eller anbefalinger? Har egentlig ikke peiling, men satt sammen etter beste evne. Forresten, noen som vet om det går an å få den shuttlen i norge? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei. Har noen innvendinger angående oppsettet ditt, CPUen du har valgt er genial, hadde kjøpt den selv om jeg skulle oppgradert, skjermkortet er et greit valg dersom du liker nVidia, ATi sitt tilsvarende er HD 4870. Når det gjelder Rammen, er dette et mye bedre alternativ: https://prisguiden.no/product.php?product_id=71116. Hardisken er bra dersom du trenger mye plass og vil ha alt på en disk. Som PSU vil jeg foreslå MIST 650W eller Corsair 650W Som hovedkort, kan jeg foreslå noe som dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=98242 Endret 22. januar 2009 av ironmartin Lenke til kommentar
Alexander79 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 takk for tilbakemelding. byttet ram. du mener jeg trenger over dobbelt så mye strømm? alternativt til hardisken er å gå for en liten til OS og en mellomstor til "annet". at de er stille er viktig for meg og denne har fått bra kritikk i så måte. skjermkortmessig har jeg ikke selv preferanse, tanken er å kjøre steg eller tre under topmodellen. her er det så mye å velge mellom at det er jo litt vanskelig å bestemme seg.. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dobbelt så mye strøm som hva? SÅ vidt jeg kan se, er det eneste du har lagt i handlekurven, Ram, HDD, GPU og CPU? Eller, du har sikkert en annen, som er oppdatert, men da bør du linke til den i førsteposten Lenke til kommentar
Alexander79 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Dobbelt så mye strøm som hva? SÅ vidt jeg kan se, er det eneste du har lagt i handlekurven, Ram, HDD, GPU og CPU? Eller, du har sikkert en annen, som er oppdatert, men da bør du linke til den i førsteposten fant ikke denne shuttlen i hardware.no, men linket til den i beskrivelsen. her er uansett linken : http://eu.shuttle.com/it/desktopdefault.as...170_read-14913/ den har innebygget 300W tror jeg Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Okey, finnes den ikke i prisguiden, tviler jeg på at den er å oppdrive på noen nettbutikk i Norge. Og ja, du trenger nok en del mer power enn den innebygde powersupplyen gir, da bare skjermkortet spiser opp ihvertfall halvparten. Men yet, er du vel på den sikre siden om du kjøper en på 500/550W også. Lenke til kommentar
Alexander79 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 når jeg oppdaterer handlevognen, går ikke den linken vist på toppen til den oppdaterte handlevognen? Så hva strømforsyningen passer i shuttle, gir nok strøm og støyer ikke da? takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 når jeg oppdaterer handlevognen, går ikke den linken vist på toppen til den oppdaterte handlevognen? Tja, virker som den er oppdatert nå da, med ny ram og et tastatur, men istad var det ihvertfall bare som jeg beskrev Når det gjelder Shuttle kabinett og powersupplyene i dem, har jeg ingen anelse. Lenke til kommentar
Alexander79 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 når jeg oppdaterer handlevognen, går ikke den linken vist på toppen til den oppdaterte handlevognen? Tja, virker som den er oppdatert nå da, med ny ram og et tastatur, men istad var det ihvertfall bare som jeg beskrev Når det gjelder Shuttle kabinett og powersupplyene i dem, har jeg ingen anelse. Har satt opp med kabinett og psu nå. Hva synes du? hmm. Må kanskje finne en PSU uten knapp siden det kabinettet er litt weird med psu'en framme? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det kabinettet var vanvittig kult! Me want Tror ikke du skal bekymre deg så mye om knappen på PSU, jeg benytter ihvertfall aldri denne på min pc. Det er vel bare å nappe ut kontakten fra veggen om du vil kutte strømmen helt, evt kjøpe en strømfordeler med powerknapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå