Outlook Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Slå av PC-en og sett deg på verandaen. Det spillet har jeg ikke prøvd Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Syns det er deilig å slappe av med Transport Tycoon Deluxe. Det er jo dritbra da men får det ikke til og fungere i win2k Last ned patch fra http://www.ttdpatch.com/ Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Syns det er deilig å slappe av med Transport Tycoon Deluxe. Det er jo dritbra da men får det ikke til og fungere i win2k Last ned patch frahttp://www.ttdpatch.com/ ' Ah...takker, det fungerer nå men jeg får ikke full screen :/ Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Splinter Cell 8) .........og Elastomania Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Settlers III og IV!!!! Ubestridt! I og II er konge... Transport Tycoon Deluxe er også et genialt spill, uansett om man vil slappe av eller ei. Spiller det ganske ofte faktisk, men det blir så fort kjedelig når man har kommet i gang, startfasen er egentlig mest morsom. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 FF7 med trådløst tastatur. Skal spilles fra senga. Man styrer hele spillet med 1 hand (numpad)! Så kan man gjøre andre ting med den andre handa *host* Nei huff, det der ble litt cheesy =) Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Litt cheesy? Som folk ellers har sagt, er vel TT-spillene best til avslappning Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Et annet avslappende spill som jeg kom på er Deluxe Ski Jump 2.1 Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Beste måten jeg slapper av på er å spille OFP. Går inn i editoren og putter inn et helikopter eller bil og bare kjører/flyr rundt. 8) Kunne ikke vært mer enig! Bare kjøre/fly/gå rundt på en av øyene i OFP er spillavslapping på høyt nivå. Nyte naturen, utforske øyene, osv... Nyte solnedgangen på hytta ved sjøen, etter en motorsykkeltur Kjøre rundt i en gammal kassebil... Eller fly en varmluftsballong? Litt racing med en Suzuki på flystripa En liten snøscootertur En helikoptertur over snødekte landskap Eller litt stunthopping når jeg ikke skal slappe av... Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Elasto Mania Har aldri vært mer enig i en påstand enn den der! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Noen flere eksempler på at OFP kan være ett avslappende spill: Kjøre ski og snowboard er jo avslappende? Ski 2 Ski 3 Ski 4 Ski 5 Ski 6 Avslappende dager på hytta ved sjøen Slapper av på verandaen Pokker at jeg glemte badetøyet...men alle andre bader med klær på så... Interessant samtale på bussen Heldigvis ikke så fullt på bussen idag Tar GSX-R'en til jobben idag Bare synd at det er så mye trafikk idag Mer trafikk Hmmm en Corvette... Ferrarien min er en skikkelig chickmagnet... Ferrari 2 "Nå kan du åpne øynene kjære...jeg har kjøpt leilighet til oss i denne fine boligblokka" "Åhh, men har vi råd til det da kjære?" "Skal vi gå inn og se på den?" Har du litt fantasi, og laster ned noen av de utallige addon's til OFP, kan du gjøre hva som helst...og litt til! :wink: Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Syns det er deilig å slappe av med Transport Tycoon Deluxe. Må si meg enig der! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Theme Park Inc. Det er rett og slett herlig å gå rundt i parken sin og teste attraksjonene! er enig der Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er deilig med Transport Tycoon Deluxe, men ikkje etter at du blir nødt til å legge om alle jernbaner til monorail og den andre tingen... (og ja, det er et prinsipp om at alle jernbaner skal skiftest ut! ) det tar TID, spesielt når du bygger litt avanserte systemer ... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bruker å slappe av med Elastomania og DX-ball jeg! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 (og ja, det er et prinsipp om at alle jernbaner skal skiftest ut! ) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 RogueFreak: haha, dritbra Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 RogueFreak du kan også (i OFP): Stå litt i regnet Gå til krig Men pass på fienden er nær Hvis du blir tatt blir du godt passet på Så ikke gjør noe dumt ellers må man holde en sermoni for deg Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Bruker å slappe av med Elastomania og DX-ball jeg! må egentlig si meg enig der å ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå