A_berg Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 hva er det beste spillet når man skal slappe helt av ved pc-en? etter min mening er noen gammle cm-versjoner (94-95 er den beste å slappe av til) det beste spillet, det er så dårlig at man kan sette på winamp å høre litt deilig 70-80's for full guffe! det er nå min mening da... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 slapper av med Civ II, jeg... 8) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Gamle cm versjoner, enig der. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Finnes jo bare stressende spill, black and white kasnkje uber kjedelig... skjer jo aldri noe, ellers er rollercoaster tychoon veldig bra Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 hva er det beste spillet når man skal slappe helt av ved pc-en?etter min mening er noen gammle cm-versjoner (94-95 er den beste å slappe av til) det beste spillet, det er så dårlig at man kan sette på winamp å høre litt deilig 70-80's for full guffe! det er nå min mening da... Egentlig enig i at cm er et fint spill til å slappe av med. Men hvorfor de gamle? Ikke noe er så avslappende som å se hele kampen i 2d mens man ligger rett ut i godstolen men litt digg mat og drikke :wink: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Som PantZman foreslo, så spiller jeg faktisk Kabal, både den vanlige versjonen og Edderkopp-varianten med rolig musikk, for det meste Röyksopp, i bakgrunnen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Syns det er deilig å slappe av med Transport Tycoon Deluxe. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg syns cs med "Bob marley- No Woman, No Cry" akkompanert av "Bobby McFerrin- Don't Worry, Be Happy" spillende i bakrunnen er avslappende jeg. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Sammtlig CM vil jeg helt klart si meg enig i. Sitter fortiden og laxer med CM4, hører bra musikk og leser Forumet på gamer.no Ellers så storkoser jeg meg med FallOut 2 for n`te gang... Ikke noe stress med det heller! Men det beste er nok alikevell Minesveiper Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva med en fiskesimulator? det må være ganske laid back. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Theme Park Inc. Det er rett og slett herlig å gå rundt i parken sin og teste attraksjonene! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 De fleste Tycoon-spillene og mange av Theme- eller Sim-spillene passer utmerket til å slappe av med. F.eks. RollerCoaster Tycoon 1&2, Theme Hospital (blir litt hett noen ganger) og spesielt Transport Tycoon (Deluxe). Mange andre og, men det er spesielt slike strategispill som funker bra i rolige tider. Forresten, er du god i The Sims, funker det bra, men om man ikke er så god blir det ofte hektisk for å rekke skole/jobb. Huff. :wink: Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Når jeg virkelig skal slappe av setter jeg meg ned med Hardwood Solitaire III - et veldig beroligende kabalspill. http://www.hardwoodsolitaire.com/ Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Settlers III og IV!!!! Ubestridt! Athelas Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Beste måten jeg slapper av på er å spille OFP. Går inn i editoren og putter inn et helikopter eller bil og bare kjører/flyr rundt. 8) Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Rpg og Mmorpg i hele tatt synes jeg er ganske avslappende å spille Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg synes at Homeworld er bra å slappe av til. Sitter bare å pussler med å bygge skip å slike ting og får en "space feeling" over det hele, sammen med den behagelige musikken er det jo perfekt. Men det er nok bare meg Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva med en fiskesimulator? det må være ganske laid back. Nei, nei og atter nei! Fikk fiskesimulator til jul og den funker ikke til en dritt! Avslappende spill er spill som transport tycoon, sim city (1-4) og diverse adventure spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå