Gå til innhold

hva er beste avslappingsgame til pc?

Anbefalte innlegg

hva er det beste spillet når man skal slappe helt av ved pc-en?

etter min mening er noen gammle cm-versjoner (94-95 er den beste å slappe av til) det beste spillet, det er så dårlig at man kan sette på winamp å høre litt deilig 70-80's for full guffe!

det er nå min mening da... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er det beste spillet når man skal slappe helt av ved pc-en?

etter min mening er noen gammle cm-versjoner (94-95 er den beste å slappe av til) det beste spillet, det er så dårlig at man kan sette på winamp å høre litt deilig 70-80's for full guffe!

det er nå min mening da... :D

Egentlig enig i at cm er et fint spill til å slappe av med. Men hvorfor de gamle? Ikke noe er så avslappende som å se hele kampen i 2d mens man ligger rett ut i godstolen men litt digg mat og drikke :wink:

Lenke til kommentar

Sammtlig CM vil jeg helt klart si meg enig i. Sitter fortiden og laxer med CM4, hører bra musikk og leser Forumet på gamer.no :D

Ellers så storkoser jeg meg med FallOut 2 for n`te gang... Ikke noe stress med det heller!

Men det beste er nok alikevell Minesveiper :lol:

Lenke til kommentar

De fleste Tycoon-spillene og mange av Theme- eller Sim-spillene passer utmerket til å slappe av med. F.eks. RollerCoaster Tycoon 1&2, Theme Hospital (blir litt hett noen ganger) og spesielt Transport Tycoon (Deluxe). Mange andre og, men det er spesielt slike strategispill som funker bra i rolige tider. Forresten, er du god i The Sims, funker det bra, men om man ikke er så god blir det ofte hektisk for å rekke skole/jobb. Huff. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...