Per_Ekorn_93 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) delete Endret 29. juni 2020 av Per_Ekorn_93 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hmm, jeg bruker noen veldig enkle algoritmer som, når man kan dem, kan løse en kube på rundt 50 sekunder. Jeg ligger på rundt ett minutt med min metode. Rekorden min er på rundt 45 sekunder, men bør kunne klare den raskere. Har vurdert å lære meg en annen algoritme, siden jeg nå, samme med Tobias89, løser den lagvis. Edit: Når jeg ser på algoritmene her ser det ut som om det er omtrent den samme. Endret 22. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Per_Ekorn_93 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hmm, jeg bruker noen veldig enkle algoritmer som, når man kan dem, kan løse en kube på rundt 50 sekunder. Jeg ligger på rundt ett minutt med min metode. Rekorden min er på rundt 45 sekunder, men bør kunne klare den raskere. Har vurdert å lære meg en annen algoritme, siden jeg nå, samme med Tobias89, løser den lagvis. Edit: Når jeg ser på algoritmene her ser det ut som om det er omtrent den samme. Dette er en av de lette metodene man kan finne på nette. men 45 sek sier du? Vil gi meg dine algoritmer? Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 med den teknikken du sa tobias, klarer jeg den på 1 min og 30 sek(driver ikke å skryter altså.. for jeg vet det er tregt:P haha.. iallefall i forhold til rekorder osv) din tid? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette er en av de lette metodene man kan finne på nette. men 45 sek sier du? Vil gi meg dine algoritmer? Bah, må jeg skrive ned da? :b Men ser ut som om det er omtrent samme som du har. Kan skrive ned senere i dag/mot helgen. Får besøk av en kamerat nå, og skal ut en tur etterpå. Så får ta det senere. Lenke til kommentar
Per_Ekorn_93 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 med den teknikken du sa tobias, klarer jeg den på 1 min og 30 sek(driver ikke å skryter altså.. for jeg vet det er tregt:P haha.. iallefall i forhold til rekorder osv) din tid? 1:21:56 min Rekorden er på 7, et eller annet sek.? hvis jeg ikke husker helt feil. Men jeg vil lære meg en kortere algoritm gimme! Dette er en av de lette metodene man kan finne på nette. men 45 sek sier du? Vil gi meg dine algoritmer? Bah, må jeg skrive ned da? :b Men ser ut som om det er omtrent samme som du har. Kan skrive ned senere i dag/mot helgen. Får besøk av en kamerat nå, og skal ut en tur etterpå. Så får ta det senere. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå