mwh Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Vet ikke hvor jeg skal poste denne, så jeg poster den her, siden det er en del av en hobby. Klarer ikke å finne ut av et triks noen gjore på meg. Klarer ikke helt å forklare hvordan hun gjore det. Men ihvertfall så har hun 2 tråder, legger endene i munnen å "sveiser" de sammen til en tråd. Er det noen som kan forklare meg hvordan hun gjør det? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 har du en video (youtube e.l.).. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Her er det fleire muligheiter, avhenger litt av kva slags triks det er snakk om. Det fyrste som slåer meg er at om du har to bomulstråder med mjuke og flisete fiber så vil spyttet holde trådane saman. Men om dei var så sveisa saman at tråden også tålte litt belastning så er det nok snakk om en illusjon, der det ser ut som at det er to tråder som blir putta i munnen mens det egentlig er berre en. Lenke til kommentar
mwh Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Nei har ikke film eller noe. det er ikke bommulstråder, og jeg har testet tråden etterpå da er den like sterk som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå