Faxeren Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 God formiddag! Kall dette gjerne feilposting, men jeg fant ikke et bedre sted. Jeg prøvde nå å laste ned den nyeste Windows Live Messenger-versjonen, noe som skulle vise seg å være tåpelig gjort. Etter å ha fått beskjed om at nedlastningen var vellykket fungerer ikke Msnen og jeg får ikke engang opp innlogningen etter jeg trykker på snarveisikonet. I tillegg fjernet den min gamle Messenger; flott! Er det noen vennlige sjeler der ute som kan videreformidle til meg hvordan jeg kan laste ned den nyeste versjonen eller hvertfall en vanlig Msn? Dersom jeg prøver å laste ned en av de nå får jeg beskjed om at jeg allerede har programmet (trodde jeg hadde fjernet det), eller at jeg allerede har en nyere versjon. Mvh Faxeren - den frustrerte Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan jo prøve å laste ned en versjon av Messenger herfra: http://download.live.com/ Tror det skulle være den siste versjonen, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Takk for forsøk, men det var der jeg lastet ned fra. Dersom jeg prøver å laste ned der nå er "Messenger" listet opp under programmene jeg allerede har, og dermed kan jeg kun laste ned "Mail", "Toolbar" etc. Noen tips for hvordan jeg likevel kan laste den ned? Logisk at jeg må fjerne "Messenger" fra dataen, noe jeg trodde jeg allerede har gjort. Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 regner med at du kanskje kjører Vista 64. Det er et kjent problem med nyeste MSN og Vista64. Tror i utgangspunktet at det var støtte for det, men så ble denne trukket tilbake av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Takk for innlegg. Stemmer at jeg har Vista, ja. Nå som jeg ikke visste det, har noen tips til hvordan jeg får til å lastet ned en Msn som da ikke trenger å være den nyeste? Lenke til kommentar
topo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sliter med det samme. Lasta ned den nyeste og nå er hele msn'en ødelagt. Jeg klarer ikke å gjøre noen ting lenger. Og alle sidene som har med msn og gjøre (g.msn.com) blir blokket av en eller annen grunn. Når jeg prøver å legge til en gamlere versjon av msn så står det at jeg ikke har internett tilgang. Jeg har prøvd å avinstallere men avinstalasjons ruten kommer ikke opp en gang! Håper noen kan hjelpe meg, for jeg er ganske så frustrert nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå