stvetene Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei! Jeg har akuratt oppgradert win2000 til XP, og lurer på hvorfor ikke avi-filmene mine virker hva må jeg gjøre? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Fyre inn kodek? ffdshow, f.eks. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 last ned gspot så ser du hva som trengs Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Hvor finner jewg disse tingene hen da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 www.google.com pleier å være et fint startsted. http://www.headbands.com/gspot/ http://sourceforge.net/project/showfiles.p...?group_id=53761 Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Det hjelper ikke! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva sier Gspot? XP er visstnok litt dum når det gjelder enkelte .avi-filer. Du kan prøve noen andre avspillere, som f.eks Bsplayer, MicroDVD etc. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg hadde samme problemet på min XP maskin. Installerte "DivX 3.11 Alpha", og etter det ble alt helt OK. Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Men jeg skal ha ett videoredigeringsprogram til å virke (kunne ta imot avo-filer) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Avo- filer? Først snakket du om Avi- filer. Hva er det korrekte? I hvertfall; hvis du har problemer med å spille av AVI- filer på din Mplayer - så må du installere DivX 3.11- kodeksen. Lenke til kommentar
oyvind74 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ok! Last ned siste versjon. Start Mediaplayer, gå til "options", under fane "player" haker du av for "download codecs automatically" pass på at du har internett tilgang Lenke til kommentar
mungo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det er en bille i siste utgave av mediaplayer. Det som skjer er at den ikke tillater deg å forandre navn på AVI-filer. Sykt! Heldigvis finnes det et uoffisiellt lite plaster til denne. Har du DC++ eller noe annet fildelingsprogram så kan du søke etter avifix. Mulig LilleMyk har skrevet noen ord om dette emnet og gitt ut et offisiellt plaster som reparerer dette. Det må du eventuelt undersøke selv siden jeg er litt lat av meg 8) [ironi]Heia Norges Språkråd[/ironi] Lenke til kommentar
SoW Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 nimo codec pack, eller noe sånnt, har alle kodekene! Så, spill av, eller fyr av alle *.avi filene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå