LarsP Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Urutinert å ikkje ha SYSTEM SHOCK i lista di. De to desidert beste spillene innenfor sjangeren! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tror jeg har spilt gjennom demoen 8-9 ganger nå ( 2 ganger på 360 og resten på PC), for meg virker spillet mindre og mindre om F.E.A.R, men jeg tviler ikke på at det blir et bra spill =) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Meh, kjedelig. FEAR 1 skremte livskiten ut av meg i sin tid, men FEAR 2 var bare dølt. Skvatt ÉN enkelt gang: når Alma plutselig glefsa etter fjeset ditt Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 WOW Jeg digga demoen VELDIG Synes stemningen var nesten bedre enn i F.E.A.R. Gameplayet var kjempebra, grafikken er vel ikke state-of-the-art men den gjorde helt klart jobben sin. Robot"drakten" var veldig underholdende! Demoen får glatt terningkast 6 av meg! Lenke til kommentar
heggheim1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 WOW Jeg digga demoen VELDIG Synes stemningen var nesten bedre enn i F.E.A.R. Gameplayet var kjempebra, grafikken er vel ikke state-of-the-art men den gjorde helt klart jobben sin. Robot"drakten" var veldig underholdende! Demoen får glatt terningkast 6 av meg! jeg får vel prøve demo'n jeg også da, gruppepress fra langt borte jo:O ikke smålig kult=) hehe *laste laste* Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Oh yes ... alle burde virkelig (Spesielt dere to!) Endret 28. januar 2009 av snoemann Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spillet er wicked sick ! Eneste er at det mangler Euphoria. Hehe. Lenke til kommentar
Alekplay Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette er et KJEMPE skummelt spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Demoen var råbra. Hadde ikke prøvd Fear 1 fra før. Er mest interessert i multiplayerspill, men det har vel dette. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Demoen var råbra. Hadde ikke prøvd Fear 1 fra før. Er mest interessert i multiplayerspill, men det har vel dette. Går an å laste ned multiplayeren til FEAR gratis. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Feig er jeg vel, men jeg trur jaggu' mæ at de tapte en potensiell kjøper ved å gi ut den demoen. SKUMMEL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg var vel ikke så høy på pæra mens jeg spilte den demoen jeg heller hahahaha. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Prøvde demoen nå, kjempeskuffet. Var ikke i nærheten samme stemingen som første FEAR, verken like skummelt eller morsomt. Ble ikke bedre av at jeg irriterte meg hele veien over de j**** plagsomme "movie stripes"-ene. Alt i alt, ikke et kjøp for min del ... skuffa Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) er det noen som vet om den ferdige versjonen vil ha støtte for sideknappene 4 og 5 på datamusa? dette gikk ikke i demoen. litt irriterende. Endret 1. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Meh, kjedelig. FEAR 1 skremte livskiten ut av meg i sin tid, men FEAR 2 var bare dølt. Skvatt ÉN enkelt gang: når Alma plutselig glefsa etter fjeset ditt FEAR 2 var dølt og kort, ikke sant? Kanskje fordi det var en demo? Uansett er det ganske idiotisk å måle "det skumle" med hvor mange ganger du skvetter. Gode skrekkfilmer er ikke de som får en til å skvette. Billige skvettetriks = dritt. Endret 4. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva er dyre skvettetriks da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva er dyre skvettetriks da? Ubehagelig stemning kanskje? La oss ta Doom 3 som et eksempel. Det var skummelt fordi det hele tiden var idiotisk og billig skvetting. Det vil da si høye lyder, monstre som hopper foran deg på et blunk osv. Så kan vi se på Bioshock, de benyttet seg av et par skriptete og ubehagelige skvettescener som fungerte, mens spillet sin atmosfære var uhyggelig, men spennende. Et annet eksempel er Penumbra: Black Plauge (??). Det er ikke så skvettende, men atmosfæren gir deg et kick mens du spiller. Det er eksempler på "dyre" skvettetriks. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Meh, kjedelig. FEAR 1 skremte livskiten ut av meg i sin tid, men FEAR 2 var bare dølt. Skvatt ÉN enkelt gang: når Alma plutselig glefsa etter fjeset ditt FEAR 2 var dølt og kort, ikke sant? Kanskje fordi det var en demo? Uansett er det ganske idiotisk å måle "det skumle" med hvor mange ganger du skvetter. Gode skrekkfilmer er ikke de som får en til å skvette. Billige skvettetriks = dritt. Jeg har ikke sagt det var kort... døll betyr kjedelig.Problemet med FEAR 2 (demoen) var at det var ei heller ingen skummel stemning. Bare masse blodsmurte vegger og skriptede sekvenser hvor du ble transportert til et brunt, åpent landskap med Alma. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) gleder meg til fear 2. demoen var litt kort men rå. installerte fear spillene igjen for noen dager siden. spillt igjennom fear, og nesten ferdig med extraction Point så gjenstår bare perseus mandate. hadde nesten glemt hvor fete disse spillene er. good too be back Endret 5. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg