Warlock Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei jeg har nå kjøpt c&c generals.Jeg har lyst til å spille dette på internett så jeg kobler til internett,åpner spillet,trykker på multiplayer og så på online.Da tar det noen sekunder og så står det at den ikke kunne koble til generals serveren.Jeg har bare isdn,men i minimums kravene står det at det skulle holde. Hva er galt? Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 det er bare EA games som surrer. Serverne har vært jævelig treige i det sisste. hadde samme problemet i går, men bare vent litt og prøv igjen så kommer du nok inn til slutt Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Jeg har nå prøvd å koble på serveren nesten hver dag i en uke,men det går fortsatt ikke.Sikker på at det er EA som surrer? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Har du brannmur el.l. ? Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Nei jeg har ingen form for brannmur. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Du har patcha spillet håper jeg?!?! Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Du har patcha spillet håper jeg?!?! Man MÅ jo patche spillet for å spille Online, man kommer ikke inn med en gammel version av generals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå